خبرگزاری کار ایران

گفتگو خواندنی لیونل مسی:

بارتومئو مرا فریب داد/ هرگز برای رئال مادرید بازی نخواهم کرد/ تا پایان فصل صبر میکنم و سپس تصمیم میگیرم/ برای من برنده شدن مهم تر از بهترین بودن است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۳۸۳

جوردی اووله خبرنگار مشهور اسپانیایی، با لیونل مسی مصاحبه اختصاصی داشته که این مصاحبه بامداد روز دوشنبه منتشر شد.

به گزارش ایلنا،  لیونل مسی که به مناسبت سال  جدید میلادی با "جوردی اوله" مصاحبه مهمی انجام داده بود در این گفت وگو اعلام کرد که هنوز تصمیم نهایی را در خصوص ترک یا ماندن در بارسلونا نگرفته است.

اووله: چه برنامه ای برای کریسمس داری؟

 

می خواهم به آرژانتین برگردم. خانواده ام آن جا هستند و با این شرایط پاندمیک ویروس کرونا پیچیده است. در آرژانتین هم شرایط سخت است.

اووله: در بچگی چه کادو خاصی برای کریسمس گرفتی؟

 

یادم است که یک توپ رسمی از مسابقات بود که بسیار گران بود و یک پیراهن خاص از باشگاه نیولز اولد بویز بود. این دو خاص ترین کادوهایی بود که گرفتم.

اووله: تا حالا در پلی استیشن، از کریستیانو رونالدو استفاده کردی؟

 

هرگز، همیشه تیم ها را به صورت تصادفی بر می دارم. 

اووله: پیراهن بارسلونا برای شما چه معنی دارد؟

 

این پیراهن برای من همه چیز است. عاشق این باشگاه، شهر هستم؛ جایی که بچه هایم در آن به دنیا آمدند (در حال امضا کردن پیراهن بارسلونا).

اووله: بعد از اتفاقات تابستان، الان در چه حالی هستید؟

 

در حال حاضر خوب هستم و اتفاقات تابستان را پشت سر گذاشتم و اهمیتی ندارد. باشگاه شرایط سختی دارد اما من شور و اشتیاق زیادی دارم. باشگاه در وضعیت بدی قرار دارد. انتقال رایگان در تابستان گذشته؟ می دانستم که اگر به دادگاه می رفتیم، می توانستم پیروز شوم؛ نه فقط یک وکیل بلکه چندین وکیل این را به من گفتند اما دوست نداشتم بارسلونا را این گونه ترک کنم. 

اووله: همه در حال تجزیه و تحلیل حرکات شما هستند. در چه شبکه های اجتماعی هم همینطور. با این شرایط چطور زندگی می کنید؟

 

هیچ راهی نیست و باید با این اضطراب زندگی کنم که مردم چگونه در موردم فکر می کنند. لئو اخیرا گریه کردی؟ به خاطر دلایل ورزشی خیر اما در مورد مسائل شخصی بله که ترجیح می دهم مخفی بماند. 

اووله: انتقال در نوجوانی از روزاریو چگونه بود؟

 

خیلی لحظات دشواری بود. خواهرم در آن زمان مشکلاتی داشت که این شرایط را برای من پیچیده تر هم می کرد. همیشه با پدرم صحبت می کردم و تصمیم گرفتیم که در آن برهه از زمان، در بارسلونا بمانم. خیلی زود، در یک بازی هم مصدوم شدم و این باعث شد، تحمل آن شرایط برایم سخت تر شود. 

 اووله: آیا در گروه واتس آپ مدرسه بچه هایت مثل والدین دیگر بچه ها حضور داری؟

 

نه، این موارد را همسرم پیگیری می کند (می خندد).

اووله: آیا با بچه هایت به تماشای کارتون می نشینی؟

 

بله، همیشه این کار را می کنم؛ همچنین آن ها علاقه به دیدن ویدئو در یوتیوب دارند و گاهی هم با دستگاه های خودشان بازی می کنند. 

اووله: تحلیل زندگی لیونل مسی ... آیا می توانید به سوپر مارکت محله خودتان بروید؟ 

 

گاهی اوقات می روم اما به سختی این اتفاق می افتد. به طور کلی با خانواده رستوران و ساحل زیاد می روم و با صاحبان رستوران ها دوست هستم. زندگی آرمانی؟ بله زندگی خوبی دارم اما دوست دارم مثل بقیه آدم ها به سوپر مارکت یا سینما بروم که این غیر ممکن است. هر وقت با خانواده بیرون می روم، سنگینی چشم ها روی خودم را حس می کنم. 

اووله: با برگزاری هفته ای دو بازی، آیا احساس می کنید که لالیگا و یا یوفا تقویم سنگینی را ترتیب دادند؟

 

من می دانم که فدراسیون ها بابت پخش رسانه ای قرارداد دارند و این را درک می کنم اما احساس می کنم که به سلامت بازیکنان اهمیت داده نمی شود. 

اووله: کجا بودین، وقتی خبر فوت مارادونا را شنیدید؟

 

همراه پدرم در خانه بودیم و به شدت ناراحت بودیم. دیگو برای آرژانتین بسیار مهم و با ارزش بود. پیراهن نیولز اولد بویز را از کجا آوردی؟ آن پیراهن یک هدیه قدیمی از سوی باشگاه بود. فکر کردم و دیدم لحظه درستی است که این پیراهن را بپوشم و به دیگو ادای احترام کنم. 

اووله: شکست 8-2 مقابل بایرن مونیخ را چگونه دیدی؟

 

خیلی پیچیده بود. اصلا انتظار همچین شکستی را نداشتیم و به ما لطمه بزرگی زد. 

اووله: وقتی به شما لقب بهترین بازیکن جهان را می دهند، فشاری روی خودت احساس می کنی؟

 

من فقط روی بازی ها تمرکز می کنم و برچسب و لقب های بهترین بازیکن جهان توجهی نمی کنم. 

اووله: کسانی هستند که به عشق شما به بارسلونا شک دارند. 

 

بله. این مرا خیلی آزار می دهد. من احساس کردم دوران حضورم در بارسلونا تمام شده و نیاز به تغییر دارم. من می خواستم برای عناوین و لیگ قهرمانان اروپا بجنگم. رئیس باشگاه، این اتفاق را جور دیگر تفسیر کرد و تصویر بدی از من ایجاد کرد. برای من خیلی آسان بود که بگویم، دلم می خواست جدا شوم اما برای خانواده ام این گونه نبود. آن ها اینجا بزرگ شدند و زندگی کردند اما من صادقانه می گویم که فکر می کردم زمان رفتنم، فرا رسیده است. جدایی سوارز ربطی به این قضیه نداشت اما تصمیم باشگاه احمقانه بود که به راحتی اجازه داد تا او رقیب خودمان شود.

اووله: چه احساسی در مورد بارتومئو دارید؟

 

سال گذشته در طول فصل همیشه به بارتومئو گفتم که قصد ترک باشگاه را دارم اما همیشه جواب منفی به من داد. ترجیح می دهم در حال حاضر حرفی نزنم. به زودی خیلی چیزها منتشر می شود و موارد بسیار زیادی است. 

اووله: چرا همیشه ادعا می کنی که پپ گواردیولا بهترین مربی است که زیر نظرش کار کردی؟

 

روش آماده سازی تیم و تمرینات او برای مسابقات استثنایی بود. همچنین در کل روش کار او با لوئیز انریکه بسیار عالی بود. من خوش شانس بودم که با هر دو مربی کار کردم. من نمی دانم آخرین چت هایمان با پپ چقدر طول کشید اما با هم صحبت می کنیم؛ البته در مورد این که باید همدیگر را دوباره ببینیم، صحبت نمی کنیم. برای من پپ بهترین است و خیلی خاص است. 

اووله: به روش کار کومان اعتماد داری؟

 

بله اما بسیار مشکل است مخصوصا برای او؛ زیرا ما در حال تغییرات گسترده هستیم که بازیکنان جدید و جوان زیادی داریم که این کار را سخت تر می کند.

اووله: حاضری که در بارسلونا بمانی اگر ژاوی به عنوان مربی و نیمار برگردند؟

 

اجازه بدید ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد و در تابستان تصمیم می گیرم. باشگاه از لحاظ مالی شرایط سختی را طی می کند و این امکان پذیر نیست که نیمار را برگردانند. آیا با نیمار و سوارز گروه واتس آپ دارید؟ بله ما زیاد صحبت می کنیم. با لوئیس تقریبا هر روز صحبت می کنم اما آخرین باری که با نیمار صحبت کردم، بعد از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا بود. 

اووله: در حال حاضر با کدام بازیکن ها در رختکن رابطه خوبی داری؟ رابطه ات با گریزمان چطور است؟

 

بیشتر با بازیکنان قدیمی تیم که مدت زمان زیادی کنار هم بودیم، رابطه دارم. رابطه ام با گریزمان هم خوب است. 

اووله: شما از چند روز آینده، به عنوان بازیکن آزاد شناخته می شوید. با تیمی وارد مذاکره می شوی؟

 

هرگز این اتفاق نمی افتد. در حال حاضر تنها کار من این است که به باشگاه کمک کنم. 

اووله: من برایت از منچستر و پاریس یک پیشنهاد آوردم. جوابت چیست؟

 

شما روی این ها زیاد تمرکز کردید. من بازی کردن در آمریکا را دوست دارم و علاقه دارم که حس زندگی و لیگ این کشور را تجربه کنم اما در نهایت به بارسلونا برمی گردم. من در کوتاه مدت نمی توانم فکر کنم و تصمیم بگیرم. فعلا می خواهم ببینم که فصل چگونه به پایان می رسد.

اووله: اگر از مادرید پیشنهاد داشته باشید چی؟ فرقی نمی کند؟ حتی اتلتیکو مادرید هم خیر؟

 

نه، هرگز تحت هیچ شرایط این اتفاق نمی افتد. 

اووله: بعد از دوران فوتبالت چه کاری می خواهی انجام دهی؟

 

در حال حاضر ایده ای ندارم اما حتما کاری که مربوط به فوتبال باشد را انجام می دهم. خودم را به عنوان مربی نمی توانم ببینم اما شاید مدیر ورزشی شدم. 

اووله: اگر تصمیم به ماندن در بارسلونا بگیری، همه چیز به خوبی و خوشی تمام می شود؟

 

بله، تمام زندگی من در این شهر است. خوبی و بدی همیشه بوده اما باید ببینیم که اوضاع چگونه پیش می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز