خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر جوانان والیبال؛ صعود خودروسازان به فینال

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۳۴۱

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر جوانان امروز (یکشنبه) با دو دیدار پیگیری شد و تیم‌های سایپا تهران و پیکان تهران با شکست حریفان خود راهی دیدار نهایی این رقابت‌ها شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان در رده سنی جوانان کشور جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (یکشنبه) با دو دیدار در بندرانزلی پیگیری شد.

در نخستین مسابقه این مرحله تیم‌های شهرداری قزوین و سایپا تهران به مصاف یکدیگر رفتند که نارنجی پوشان سایپا با شکست سه بر صفر حریف به عنوان نخستین تیم راهی دیدار نهایی شدند.

نماینده قزوین در سه ست متوالی و با امتیازهای 28 بر 26، 25 بر 13 و 26 بر 24 مغلوب سایپا شد تا فردا در دیدار رده‌بندی برای مقام سومی به میدان برود.

در دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی نیز تیم‌های لبنیات هراز آمل و پیکان تهران برابر یکدیگر قرار گرفتند و دیگر تیم خودروساز این مسابقات با پیروزی سه بر یک برابر حریف به عنوان فینالیست دوم لیگ برتر جوانان معرفی شد.

نماینده آمل در ست دوم این مسابقه 25 بر 19 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 15 مغلوب پیکان تهران شد تا به دیدار رده بندی مرحله نهایی راه یابد.

بدین ترتیب تیم‌های لبنیات هراز آمل و شهرداری قزوین فردا (دوشنبه) در دیدار رده‌بندی مقابل هم قرار می‌گیرند و تیم‌های پیکان و سایپا نیز در فینال برای کسب مقام قهرمانی لیگ برتر جوانان به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز