خبرگزاری کار ایران

ارگاشف: ایران مقابل تاجیکستان تیم برتر زمین بود/ لغو رقابت های جام جهانی خبر تلخی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۳۱۱

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان تاجیکستان گفت: ایران مقابل ما تیم برتر میدان بود و بازی را در اختیار داشت.

به گزارش ایلنا،مبین ارگاشف درباره تساوی یک بر یک تیم‌های ملی فوتبال جوانان ایران و تاجیکستان در دیداری تدارکاتی اظهار داشت: ایران تیم برتر میدان بود و بازی را در اختیار داشت. با این وجود از عملکرد شاگردانم راضی هستم که همه تلاش خودشان را کردند. ایران در همه رده های سنی یکی از قدرت های برتر فوتبال آسیاست و تشکر می کنیم از این تیم که برای دیدار با ما به دوشنبه آمد. این دو مسابقه برای ما بسیار مفید بود و تاثیر خوبی در روند آماده سازی و هماهنگی بیشتر نفرات داشت.

وی در خصوص لغو مسابقات جام جهانی جوانان و سرنوشت نامعلوم رقابت های آسیایی در این رده سنی گفت: دو سال است که این تیم را شکل داده ایم و تلاش زیادی کردیم. آماده حضور در مسابقات نهایی هستیم و حالا این خبر تلخ را می شنویم که بازی های جام جهانی برگزار نمی شود. البته از AFC درخواست می کنیم که مسابقات آسیایی را برگزار کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان تاجیکستان تصریح کرد: جام ملت های زیر 19 سال آسیا باید برگزار شود. برای ما ، تیم جوانان ایران و سایر کشورهای آسیایی اتفاق بسیار بدی است که این فرصت را از دست بدهیم. حیف است که این بچه ها نتوانند در این بازی های بین المللی شرکت کنند و یک فرصت ارزشمند را از دست بدهند. امیدوارم مسابقات برگزار شود و در تیم ایران هم در این رقابت ها موفق باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز