خبرگزاری کار ایران

یک سال است به فوتبال آمده است

باصفا :دروازه بان نفت مسجد برای فحاشی استارت 200 متری زد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۵۳۹

هافبک ماشین‌سازی در خصوص اتفاقات پیش آمده دیدار برابر نفت مسجد سلیمان توضیح داد.

ایمان باصفا هافبک ماشین‌سازی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص اتفاقات پیش آمده در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: تیم ماشین‌سازی شرایط حساسی دارد و هر بازی برای ما حکم مرگ و زندگی دارد. سر یک اتفاق و برعکس جریان بازی، یک گل دریافت کردیم در حالی که اگر بازی را دیده باشید، کل بازی در دست ماشین‌سازی بود.

وی ادامه داد: یکی از بهترین بازی‌هایمان مقابل نفت مسجدسلیمان بود. متاسفانه بازی را باختیم اما آنها هم خیلی داستان درست کردند.

باصفا افزود: در طول بازی روی هر ضربه ایستگاهی، دروازه‌بان حریف فحش ناموسی می‌داد و باعث برهم زدن تمرکز تیم ما می‌شد. وقتی بازی تمام شد یکی از بازیکنان آنها که نمی‌خواهم اسم او را ببرم شروع به تحریک کردن بازیکنان ما کرد به سمت وی رفتم و به او گفتم بازی تمام شده و به رختکن برود. نکته جالب اینکه دروازه‌بان آنها یک استارت 200 متری از دروازه خودی به وسط زمین زد و به شروع به بد و بیراه گفتن کرد. اگر عکس‌ها را هم ببینید من وسط زمین بودم و اگر بنده شروع کننده فحاشی‌ها بودم او می‌شنید و واکنش نشان می‌داد.

هافبک ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان یک سال است به فوتبال آمده و این هم حاشیه‌سازی می‌کند. دادن فحش‌های ناموسی، شوخی‌بردار نیست و باید یک تصمیم قاطع در خصوص این بازیکنان بگیرند. متاسفانه بازیکنان بی‌تجربه به لیگ برتر می‌آیند و دست به چنین کارهایی می‌زنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز