خبرگزاری کار ایران

با زدن ۶ گل در ۶ هفته؛

رکورد آقای گلی در لیگ یک شکسته می‌شود؟!

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۳۸۱

حمید کاظمی مهاجم آماده این فصل هوادار تهران، سودای شکستن رکورد لیگ یک در سر دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، گرچه در لیگ یک بحث صعود و سقوط از اهمیت بالایی برای تیم‌ها برخوردار است، اما مسئله آقای گلی نیز در این لیگ طاقت فرسا و سخت، بسیار حائز اهمیت بوده و مهاجمان تیم‌ها را برای کسب چنین عنوانی وسوسه می‌کند.

اگر نگاهی به جدول گلزنان لیگ دسته اول در سالیان گذشته بیاندازیم، درخواهیم یافت که رکورد گلزنی توسط یک بازیکن در لیگ یک، در دستان محمد عباس‌زاده است. مهاجمی که موفق شد علاوه بر عنوان آقای گلی و زدن 24 گل در یک فصل، موفق شد نساجی را نیز به لیگ برتر برساند و خود نیز رکوردار بیشترین گل زده در طول یک فصل رقابت‌های لیگ یک را از آن خود کند.

در این فصل اما حمید کاظمی گویا قصد شکستن این رکورد را دارد. کاظمی که سابقه آقای گلی در رقابت‌های لیگ یک را در چندین دوره در کارنامه دارد، در این فصل موفق شده در پایان هفته ششم لیگ یک، 6 گل برای تیمش به ثمر برساند تا با میانگین یک گل در هر بازی، خط و نشان جدی برای سایر رقبای آقای گلی و همچنین خیز بلند برای شکستن رکورد محمد عباس زاده برداشته باشد. باید منتظر نشست و دید که آیا حمید کاظمی این روند فوق العاده را در هفته‌های آینده نیز دنبال خواهد کرد و رکورد عباس‌زاده را می‌شکند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز