خبرگزاری کار ایران

منصف: موفقیت تیم اولویت همه بازیکنان است/ هم قسم شدیم تا رایکا را مدعی کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۲۷۴

مهاجم تیم فوتبال رایکا بابل گفت: امیدوارم درخششم تداوم داشته باشد و با گلزنی، جواب اعتماد کادرفنی را بدهم.

امیرمحمد منصف مهاجم گلزن تیم فوتبال رایکا بابل در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با آرمان گهر سیرجان گفت: بازی بسیاری خوبی بود. هر دو تیم برای سه امتیاز وارد زمین شدند و میتوانستیم ما برنده بازی باشیم ولی متاسفانه نتوانستیم نتیجه بازی را حفظ کنیم اما یک امتیاز بیرون از خانه هم نتیجه بدی نیست.

وی درخصوص درخشش در دو هفته گذشته و گلزنی در بازی‌های حساس رایکا گفت: موفقیت تیم اولویت اول همه بچه‌هاست البته خیلی خوشحالم که در دو هفته پیاپی گلزنی کردم و امیدوارم که این روند تداوم داشته باشد تا بتوانم جواب اعتماد کادرفنی که خیلی زحمت می‌کشند و به من اعتماد می‌کنند را بدهم ولی آنچه برای ما بسیار اهمیت دارد، موفقیت تیم است.

مهاجم جوان و آینده دار رایکا در خاتمه اظهار داشت: ما یک هدف داریم. همه با هم، هم قسم شدیم که یک سال بسیار خوب را سپری کنیم. همه ما تشنه موفقیت هستیم. با روند خوبمان نشان میدهیم که یکی از مدعیان برای صعود هستیم. ما راه زیادی در پیش داریم و از این رایکا، حرف‌های زیادی در ادامه فصل خواهید شنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز