خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر بانوان|

کهکشانی ها مقابل قوی سپید انزلی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۱۹۴

وچان کردستان برای تداوم صدرنشین اش باید مقابل ملوان بندر انزلی به برد برسد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته پنجم گروه دوم لیگ برتر فوتبال ایران و  از ساعت ۱۴ روز جمعه( ۴ دی ماه)، وچان میزبان ملوان است.

 وچان؛ هر 24 دقیقه یک گل: 

شاگردان فاطمه صادقی که با ۹ امتیاز عنوان صدرنشین گروه ب رقابت ها را یدک می‌کشند؛ پس از کسب یک برد پرگل مقابل قشقایی در هفته قبل، با روحیه ای بالا پا به میدان خواهند گذاشت. کهکشانی ها از ۴ دیدار اخیر در لیگ، صاحب ۳ برد و یک شکست شده اند و خط حمله این تیم با ۱۵ گل زده و میانگین هر ۲۴ دقیقه، یک گل برای تمامی رقبا خط و نشان کشیده است.

ملوانان؛شروع خوب، پایان بد:

در طرف مقابل، شاگردان معصومه جهانچی، متحمل یک روند سینوسی در لیگ جاری شده اند. آن ها با کسب ۲ پیروزی در هفته های ابتدایی و ۲ شکست در هفته های اخیر لیگ، در تلاشند تا با کسب ۳ امتیاز به استقبال تعطیلات نیم فصل بروند. انزلی چی ها به همان اندازه که خوب گل می‌زنند، خوب هم گل می‌خورند و با ۹ گل زده، ۸ گل خورده و ۶ امتیاز در رده سوم جدول گروه ب رقابت ها قرار دارند.

تیم داوری: 

سازمان لیگ س فاطمه نصرالهی را برای قضاوت این دیدار حساس انتخاب کرد. الناز اسماعیل زاده، نیلوفر محمدخانی و سیما درازی نیز به عنوان کمک داور او را در امر قضاوت یاری می‌کنند.

محروم و مصدوم:

دو تیم محروم و مصدومی ندارند و با نفرات کامل خود پا به میدان خواهند گذاشت تا همه چیز آماده یک نبرد تمام عیار باشد.

تقابل های پیشین: 

در تاریخ، هر بار که تیم وچان بازی پیش از ملوان را با برد و تیم ملوان بازی پیش از وچان را با باخت سپری کرده، این تیم وچان بوده که با احتمال ۱۰۰٪ پیروزی مقابل ملوان زمین بازی را ترک کرده است. همچنین وچان و ملوان دو بار در فصل پیش مقابل هم قرار گرفتند که این تقابل ها با نتایج ۳-۰ و ۴-۰ به سود کردستانی ها به پایان رسیده است.

بازی از نگاه آمار:

یکم) زهرا قنبری از وچان کردستان با ۸ گل و افسانه اقبال از ملوان با ۴ گل، به ترتیب در رده های اول و دوم جدول گلزنان قرار دارند که جدال این دو بازیکن در نوع خود هم جذابیت خاصی خواهد داشت.

دوم)پرسیا گراوندی، گلر تیم وچان کردستان تا هفته چهارم لیگ، ۲ کلیین شیت و زهرا موسی‌زاده، گلر تیم ملوان، ۱ کلیین شیت در کارنامه خود به ثبت رسانده اند.

سوم)وچان کردستان در دیدار قبل ۵-۰ قشقایی شیراز را درهم کوبید و ملوان با نتیجه سنگین ۶-۱ مغلوب شهرداری سیرجان شد.

 وضعیت آب هوایی:

طبق اعلام سازمان هواشناسی، در لحظه بازی این دو تیم هوای شهر سنندج نیمه ابری است. دمای هوا منفی ۲ درجه سانتی گراد، احتمال بارش ۸٪ ، ۶۸٪ رطوبت هوا و سرعت وزش باد ۱۰ کیلومتر بر ساعت می‌باشد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز