خبرگزاری کار ایران

ذوب‌آهن قعرنشین برابر گل گهر صدرنشین؛ تقابل استاد برابر شاگرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۶۸۷

در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر ذوب آهن به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر، درحالی ذوب‌آهن در فولادشهر پذیرای گل گهر سیرجان خواهد بود که شاگردان قلعه نویی با کسب 4 برد، یک مساوی و دو باخت با 13 امتیاز در صدرجدول قرار دارند و ذوب آهن با 4 تساوی و 2 شکست در قعر جدول قرار گرفته است. یکی در صدر جدول قرار دارد و دیگری در قعر اما نکته جالب توجه انجا هر دو تیم در این فصل 7 گل خورده‌اند. شاید اگر داوری در بازی های ذوب‌آهن کمی دقت به خرج می‌داد رتبه ذوب‌آهن اکنون بهتر از این بود.

رحمان رضایی در حالی مقابل گل گهر قرار می‌گیرد که در جام ملت‌های 2007 شاگرد امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران بود. بعد از آنکه رحمان رضایی وارد عرصه مربیگری شد. وی در لیگ شانزدهم در تیم تراکتور سازی به عنوان دستیار امیر قلعه نویی مشغول به کار شد تا بار دیگر شاگرد قلعه نویی شود.

تراکتور با  قلعه نویی تا نیم فصل پا به پای پرسپولیس برانکو رفت. اما پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور بسته شد تا بعد از جدایی سروش رفیعی و پیوستنش به پرسپولیس قلعه نویی نتواند از حضور سجاد شهباززاده ، هاشم بیک زاده ، عالیشاه و نوراللهی بهره ببرد و در نهایت در پایان فصل در رتبه سوم قرار بگیرد و در فینال جام حذفی نیز قافیه را به علی دایی و نفت تهران ببازد.

باید نشست و دید که آیا رحمان رضایی امروز در مقابل استاد خود نمره قبولی را خواهد گرفت یا استاد حریف غالب این دیدار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز