خبرگزاری کار ایران

این کاپیتان خستگی ناپذیر؛ سید جلال متوقف نمی‌شود (عکس)

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۲۷۳

کایپتان سرخ‌پوشان با قدرت در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با پیوستن محمدحسین کنعانی زادگان به پرسپولیس و حضور شجاع خلیل زاده در این تیم، سید جلال حسینی از ترکیب اصلی این تیم آهسته آهسته دور شد و روی نمیکت قرار گرفت. تا برخی از رسانه ها و هواداران فکر کنند که سید جلال به پایان راه رسیده است.

اما بعد از جدایی شجاع خلیل زاده و محدودیت پرسپولیس در جذب بازیکن کاپیتان سرخ ها دوباره از نیمکت این تیم به ترکیب بازگشت. پرسپولیس در حالی روی اشتباه فاحش برخی از بازیکنان خود فینال لیگ قهرمانان آسیا را به اولسان هیوندای کره جنوبی واگذار کرد که سید جلال حسینی در چند صحن مانع موقعیت سازی و حرکت بازیکنان این تیم کره ای شد تا در 38 سالگی ثابت کند همه در اشتباه بودند و او همچنان نقطه مطمئن و قابل اتکا این تیم است.

دومین جلسه تمرینی سرخ‌پوشان درحالی امروز برگزار شد که هنوز یک هفته از شکست سرخ پوشان در فینال نگذشته است و جلال حسینی همچنان با جدیت و انرژی کامل در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کمند تا از این حیث خیال گل محمدی و هواداران را در خط دفاع راحت کند. 

این کاپیتان خستگی ناپذیر؛ سید جلال متوقف نمی‌شود (عکس)این کاپیتان خستگی ناپذیر؛ سید جلال متوقف نمی‌شود (عکس)این کاپیتان خستگی ناپذیر؛ سید جلال متوقف نمی‌شود (عکس)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز