خبرگزاری کار ایران

پاکدل: می‌خواهم بهترین گلزن آلومینیوم باشم / تلاش می‌کنیم تا برد شهرخودرو را به ربیع خواه هدیه کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۸۰۷

هافبک تیم آلومینیوم اراک درباره برتری مقابل صنعت نفت آبادان و بازی پیش روی این تیم با شهرخودرو مشهد صحبت کرد.

حامد پاکدل در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: صنعت نفت تیم باشخصیت و پرمهره‌ای است که در امر نتیجه‌گیری هم این فصل فوق العاده ظاهر شده و قبل از بازی با ما در صدر جدول بودند. ما برای ادامه روند رو به رشدمان به این برد نیاز داشتیم و می‌خواستیم نشان بدهیم که برتری برابر ماشین سازی اتفاقی نبود.

او درباره عدم شادی پس از گلزنی به نفت ادامه داد: برای برد در زمین حاضر شدیم و مقابل تیم خوب نفت باروحیه حاضر شدیم که به لطف خدا سه امتیاز را از آن خودمان کردیم. بعد از گل به خاطر مردم آبادان که به من لطف داشتند بعد از گلزنی شادی نکردم چون این یک رابطه متقابل با من و مردم این شهر است که در دل من جای دارند. بعد از گلزنی هم ناراخت بودم و هم خوشحالی؛ ناراحتی به خاطر گلزنی به تیم سابقم و خوشحالی هم به دلیل موفقیت تیم فعلی.

پاکدل درباره انگیزه برای آقای گلی اراک گفت: به لطف خدا سومین گلم در این فصل را مقابل نفت زدم که مطمئنا انگیزه دارم همیشه برای تیمم بهترین عملکرد را داشته باشم. تمام تلاشم این است که برای تیمم و خودم آلومینیوم اراک مثمرثمر باشم و دوست دارم که بهترین گلزن تیمم باشم.

هافبک تیم آلومینیوم اراک درباره پیش بینی از بازی با شهرخودرو گفت: درست است که آنها در جدول رده بندی جایگاه چندان مناسبی ندارند اما نمی‌توان با یک برد و یک باخت تیم‌ها را قضاوت کرد. کاری که ما برابر نفت انجام دادیم را هم در این بازی هم در نظر داریم. ما برای سه امتیاز به مشهد سفر می‌کنیم و تلاشمان برای هر بازی کسب سه امتیاز دست تا در جایگاه مناسبی حضور داشته باشیم.

پاکدل درباره روند تیم آلومینیوم زیر نظر رسول خطیبی هم گفت: تیم نوپای ما به زمان نیاز داشته که در لیگ برتر بافضا آشنا شود. کسب تجربه در مسابقات لیگ برتر لزومه موفقیت است و هفته به هفته زیر نظر آقا رسول مشکلات را برطرف کرده تا بتوانیم به بهترین شکل تیم آلومینیوم برسیم. 

هافبک تیم آلومینیوم درباره وضعیت محسن ربیع خواه پس از مصدومیتش اضافه کرد: ما در بازی صنعت نفت و بازی ماشین سازی به یاد او بودیم و همیشه یاد او هستیم. به دلیل آسیب دیدگی مدتی در کنار ما نیست اما انگیزه داریم که موفقیت‌ها را با او قسمت کنیم تا با انرژی این آسیب دیدگی را پشت سر بگذارد و زود به ما ملحق شود. برای بازی شهرخودرو هم تلاشمان را می‌کنیم تا هم خودمان و هم ربیع خواه را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز