خبرگزاری کار ایران

صبر می‌کنیم مشکلات استقلال برطرف شود

پاشازاده: با اظهارنظرات فنی کادرفنی را اذیت نکنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۲۸۶

پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید همدلی و حمایت از کادرفنی فعلی می‌تواند به محمود فکری کمک کند.

به گزارش ایلنا، مهدی پاشازاده، پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید همدلی و حمایت از کادرفنی فعلی می‌تواند به محمود فکری کمک کند تا تیمش را از بحران‌های هفته‌های ابتدایی عبور بدهد.

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تیم دو امتیاز را در بازی قبلی از دست داد و با توجه به تساوی هفته قبل مقابل ذوب آهن ممکن است از دست رفتن این امتیازات ابتدایی فصل در آینده و در هفته‌های پایانی لیگ به ضرر استقلال تمام شود. البته همانطور که کادر فنی گفته نیاز به زمان دارند تا ایرادات را برطرف کنند پس مشکلی نیست. صبر می‌کنیم تا این مشکلات برطرف شود.

اعتراض فکری پس از بازی به داوری بود؟

لابد اتفاقی افتاده است که سرمربی پس از بازی یا در جریان بازی به آن اعتراض می‌کند. در بازی با ذوب آهن داور هر تصمیمی که گرفت، درست یا غلط، ما هم باید طوری عمل می‌کردیم که بتوانیم برنده از بازی خارج شویم. درست است که با ضربه پنالتی گلزنی می‌کردیم اما باید طوری باشیم که این مشکلات هم نتواند روی ما اثرگذار باشد.

با وجود نتایج مطلوب انتقادات از کادرفنی بالاست؟

انتقاد همیشه وجود دارد. استقلال به هیچ عنوان بد عمل نکرده است. تیم الان خیلی هم خوب بوده اما باید طوری باشیم که نواقص کوچک را هم برطرف کنیم و بی نظیر باشیم. این را همه می‌دانیم که تحمل هواداران کم شده است و امیدوارم همه چیز به جای اول خود برگردد.

برخی هواداران خواستار تغییرات در کادرفنی هم شده بودند!

این را نباید فراموش کنیم که استقلال فرصت کمی برای آماده سازی پیش از فصل داشت. تیم دیرهنگام تمرینات را شروع کرد و به همین دلیل هنوز کاملا آماده نیستند و بازیکنان هماهنگ نشده‌اند. همین عدم برپایی تمرینات مناسب هم باعث شد تا تعداد مصدومان ما هم زیاد باشد. همه ما دلسوز استقلال هستیم و می‌خواهیم این تیم روز به روز بهتر شود. هواداران و پیشکسوتان باید صبر و تحمل داشته باشند. نباید با اظهارنطرات کادرفنی را اذیت کنیم، باید به دنبال راهی برای پیشرفت باشیم و انتقادات بیهوده فقط تمرکز تیم را بهم می‌زند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز