خبرگزاری کار ایران

مهدی تاتار: از زنوزی تشکر میکنم/ تمام تمرکز ما روی پیروزی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۸۷۵

مهدی تاتار در کنفرانس خبری پیش از دیدار با تراکتور حاضر شد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار پیش از بازی تیمش مقابل تراکتور اظهار کرد: بازی در تبریز مقابل تیم پر مهره تراکتور بسیار سنگین است و می‌دانیم کار بسیار سختی را در پیش داریم اما به هر حال تیم ما هم در هفته‌های گذشته روند خیلی خوبی را طی کرده است و نظم خاصی از نظر تاکتیکی و فنی در تیم ما حاکم است. هدف ما این است که به تبریز برویم و یک بازی خوب را با نتیجه خوب به پایان برسانیم.

او ادامه داد: اگر نکاتی را که در تمرینات به بچه‌هایمان گوشزد کردیم و آنالیز تیم حریف را برای آن‌ها به تصویر کشیدیم، به خوبی انجام دهند، می‌توانیم دست پر از تبریز برگردیم. ما در همه بازی‌ها نمی‌توانیم بازی مالکانه انجام دهیم و در بازی‌هایی که بتوانیم این کار را انجام می‌دهیم و در بازی‌های دیگر از تاکتیک‌های دیگرمان استفاده می‌کنیم. تراکتور در همه خطوطش بازیکنان با کیفیت و با تجربه‌ای دارد چرا که این تیم برای کسب سه جام بسته شده است و می‌خواهد موفق شود اما سعی می‌کنیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

سرمربی پیکان در خصوص این‌که گزینه هدایت تراکتوری‌ها پیش از شروع فصل بود گفت: جا دارد از آقای زنوزی و هیات مدیره تراکتور تشکر کنم و همین که جزو گزینه‌هایشان بودیم باعث افتخار من است. آن‌ها تیم با ریشه، توانمند و قدرتمندی است و هواداران پر شوری دارد اما در حال حاضر تمرکزم روی پیکان است و مربی این تیم هستم. این بازی هم مثل بازی‌های دیگر سه امتیاز دارد و انگیزه خاصی را برای من ایجاد نمی‌کند.

او درباره غایبان تیمش گفت: میلاد شیخ سلیمانی و محمد نوری مصدوم هستند و دو سه بازیکن دیگر هم به دلایل مختلف در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز