خبرگزاری کار ایران

نیکبخت: تورنمنت کافا ضعیف بود ولی بی‌فایده نبود/ باید به قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی زمان بدهیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۸۳۴

پیکشوست فوتبال در مورد وضعیت تیم ملی و شرایط موجود پیش از جام ملت‌ها پرداخت.

علیرضا نیکبخت واحدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت تیم ملی اظهار داشت: حضور امیر قلعه‌نویی را در تیم ملی به فال نیک می‌گیرم و به او بابت این موضوع تبریک می‌گویم چرا که به جایگاهی رسید که لیاقت آن را داشت و شاید حتی خیلی زودتر از این باید آن را تصاحب می‌کرد. بعد از اتفاقات جام جهانی وقتش رسیده بود که به مربی داخلی اعتماد کنیم و مناسب‌ترین گزینه‌ هم امیر قلعه‌نویی بود. در خصوص وضعیت تیم ملی هم با توجه به چیزی که تا اینجا دیدیم یک تغییر سبک و نوعی پوست اندازی را شاهد هستیم که برای نتیجه بخش بودن نیاز به زمان دارد و من فکر می‌کنم در نهایت نتیجه بدهد.

وی در مورد تورنمنت کافا و انتقاداتی که به کیفیت آن می‌شود هم گفت: این را رد نمی‌کنم که کیفیت تورنمنت کافا و حریفانی که در این مسابقات مقابل ما قرار گرفتند پایین بود و در سطح تیم ملی ما نبودند ولی خب ما باید با توجه به شرایط موجود انتظاراتمان را شکل دهیم و در این شرایط شاید امکان برگزاری مسابقات بهتری وجود نداشت و از همین رو می‌گویم همین بازی‌ها هم غنیمت است چرا که از لحاظ هماهنگی بازیکنان و خو گرفتنشان با شرایط و تاکتیک جدید می‌تواند مفید باشد و خالی از فایده نیست.

پیشکسوت فوتبال در مورد تغییر سبک تیم ملی هم توضیح داد: در زمان آقای کی‌روش ما تدافعی بازی می‌کردیم ولی حالا سبک تیم ملی هجومی شده است و این مدل بازی تماشاگرپسند تر است. خب با آن سبک و سیاق که به جایی نرسیدیم و حالا شایدبا این مدل بازی بتوانیم موفق شویم. امیر قلعه‌نویی همیشه هجومی و تماشاگر پسند بازی کرده و پتانسیل این مدل بازی هم در تیم ملی وجود دارد.

وی در مورد شانس موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا هم گفت: نباید با بیان اینکه ما مدعی قهرمانی در جام ملت‌ها هستیم روی تیم ملی فشار و استرس وارد کنیم چرا که سال‌هاست در این مسابقات موفقیتی نداشتیم ولی از لحاظ پتانسیل فکر می‌کنم شرایط موفقیت را داشته باشیم چرا که بازیکنان خوب و با کیفیتی در اختیار داریم که می‌توانند تغییرات مثبتی را رقم بزنند و من به موفقیت تیم ملی در جام ملت‌ها امیدوارم.

نیکبخت در مورد وضعیت استقلال هم گفت: برای استقلال آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در فصل جدید نتایج خوبی بگیرند و بتوانند قهرمان شوند، فعلا بیشتر از این چیزی نمی‌توانم بگویم.

وی در مورد فعالیت مربیگری خودش هم توضیح داد: من یک تیم مشهدی به نام شادکام را در لیگ دسته سوم تحویل گرفتم و شاید برای خیلی ها سوال باشد که چرا در این سطح از  فوتبال مربیگری می‌کنم ولی واقعاً یک باشگاه حرفه‌ای با امکانات و ساختار درست و اصولی داریم و به همین جهت ترجیح دادم در تیم شهرم فعالیت کنم و کمکی به فوتبال خراسان داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز