خبرگزاری کار ایران

حسینی: سختی‌های زیادی را تحمل کردیم اما الان در بهترین جایگاه آسیا هستیم/ برای فینال آماده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۷۴۷

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سختی‌های زیادی را تحمل و تلاش‌های زیادی کردیم اما الان در بهترین جایگاه آسیا و فینال این مسابقات قرار داریم.

به گزارش ایلنا، جلال حسینی در گفت‌و‌گو با سایت AFC در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من ابتدا از تمام کسانی که تلاش کردند تا این بازی‌ها برگزار شود تشکر می‌کنم. ما خیلی تلاش کردیم و سختی‌های زیادی را تحمل کردیم اما الان در بهترین جایگاه آسیا هستیم.

وی ادامه داد: ما در لیگ ایران بازی‌های خوبی انجام دادیم ولی متأسفانه نتوانستیم در دو بازی آخر لیگ به زمین برویم و الان 17، 18 روز است که نتوانستیم بازی کنیم اما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره مقایسه فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 و 2020 تصریح کرد: همیشه شرایط تغییر می‌کند. شرایط تیم ما و شرایط کلی مسابقات هم تغییر کرده است. قبلاً فینال به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد اما الان تک بازی است و این کار را برای هر دو تیم سخت می‌کند، چون جای اشتباه کم است. ما آماده‌ایم. ما دو سال پیش هم به فینال رسیدیم و یک بازی خوب انجام دادیم اما متأسفانه نتوانستیم قهرمان شویم، الان دوباره برای فینال آماد‌ه می‌شویم.

حسینی در پایان یادآور شد: ما همیشه باید از هواداران تشکر کنیم و امیدوارم به ما انرژی بدهند و دعا کنند یک روز خیلی خوب در فینال داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز