خبرگزاری کار ایران

نیکبخت: سرمربی تراکتور شجاعی است و من فقط تمرین دهنده هستم/ نمی دانم مربیان قبلی در تراکتور چکار می کردند ولی تیم ضعف تمرین دارد/ پرسپولیس می تواند اولسان را شکست دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۶۹۷

مربی تیم تراکتور در مورد شرایط تیمش در آستانه بازی با پیکان صحبت کرد.

علی نیکبخت در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تراکتور مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و می دانستیم یک بازی نزدیک و سنگین در پیش داریم. روی نقاط قوت و ضعف آنها کار و تمرین کرده بودیم و خدا را شکر که توانستیم مزد برتری خودمان را بگیریم و 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی در مورد موقعیت های زیادی که مثل همیشه از سوی بازیکنان تراکتور از دست رفت هم گفت: معمولاً در فوتبال از هر 7-8 موقعیت یک گل به ثمر می رسد و آمار ما هم تقریباً به همین شکل بود و خیلی جای نگرانی ندارد. ضعف هایی در این مورد وجود دارد که با تمرین حل می‌شود. من نمی‌دانم مربیان قبلی تراکتور چکار می‌کردند که خیلی از موارد که در تمرینات باید تا امروز برطرف می‌شد هنوز وجود دارد. البته این مورد در تیم های دیگر هم وجود دارد و جای نگرانی چندانی نیست.

مربی تراکتور در مورد قرارداد همکاری با این تیم توضیح داد: من بر اساس شناختی که مسعود شجاعی روی من داشت و درخواست کمک کرد به تراکتور آمدم و قرارداد بستم. قراردادم تا پایان فصل جای اعتبار دارد و اینکه سرمربی جدید چه زمانی انتخاب می شود و یا بعد از آن همکاری من با تیم ادامه پیدا می کند یا نه در اختیار باشگاه است و من دخالتی در آن ندارم.

نیکبخت در مورد اینکه گفته می شود سرمربی اصلی تراکتور است و تصمیمات اصلی را او می گیرد گفت: اصلاً اینطور نیست و من یک تمرین دهنده و مربی هستم. سرمربی تیم مسعود شجاعی است و او تیم را ارنج می کند و ترکیب می چیند و تعویض می کند و تصمیمات تاکیکی را اتخاذ می کند و به بازیکنان منتقل می کند که تصمیمات خوبی هم می گیرد و تعویض هایش به تیم کمک می کند. البته شجاعی آدم مشورت پذیری است و اینطور نیست که از راهنمایی اعضای کادرفنی استفاده نکند ولی تصمیم نهایی با خود اوست. به نظرم او یک مربی استثنایی است که با شخصیت و جنتملن است و با بازیکنان رفاقت و صمیمیت زیادی دارد و بدون شک آینده خوبی در مربیگری خواهد داشت.

وی در مورد تقابل تراکتور با پیکان در هفته هفتم توضیح داد: بازی سختی داریم و پیکان نشان داده تیم خطرناکی است ولی ما به سه امتیاز این دیدار نیاز داریم و برای آن برنامه ریزی کردیم.

مربی تراکتور در مورد شانس قهرمانی این تیم هم گفت: قهرمانی کار بسیار سختی است و به خیلی مسائل بستگی دارد. ما نیاز به کار و تلاش خیلی بیشتر و همدلی و حمایت داریم و باید قدم به قدم جلو برویم و خیلی مسائل هم به شرایط بستگی دارد و اختیار ما نیست ولی نا امیدی نیستیم و تلاش می کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

نیکبخت در مورد دیدار پرسپولیس مقابل اولسان هم خاطر نشان کرد: پرسپولیس در لیگ برتر شرایط خوبی ندارد ولی رقابت های آسیایی ماجرایش متفاوت است و فکر می کنم اگر مثل بازی نیمه نهایی عملکرد خوبی داشته باشند بردن برای آنها دور از دسترس نخواهد بود و می توانند با دست پر به ایران برگردند.

وی در پایان گفت: جا دارد از مردم خواهش کنم اگر امکانش هست امسال شب یلدا را در خانه بمانند و دورهمی و احوال پرسی از نزدیکان را به صورت آنلاین از راه دور و با تماس صوتی و تصویری برقرار کنند تا خدای نکرده به بهانه شب یلدا شیوع بیماری کرونا گسترش پیدا نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز