خبرگزاری کار ایران

اکرم قهرمانی: داوری گیم دوم اشکالات ریزی داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۵۱۲

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: شاید اگر یک جاهایی داوری اشکالات ریزی نداشت ما گیم دوم را می توانستیم بگیریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  اکرم قهرمانی سرمربی شهرداری قزوین، پس از شکست 3 بر صفر شاگردانش مقابل تیم سایپا گفت: ما دور رفت را در تهران بازی کردیم با اکسون، بابل و سایپا بازی کردیم که اکسون و بابل را با نتیجه 3 بر صفر بردند و سایپا را 3 بر صفر باختیم.

وی افزود: نسبت به دور رفت، سطح مسابقات دور برگشت بالاتر بود، ما در برابر اکسون که تیم بسیار خوب و آماده ای ظاهر شد با نتیجه 3 بر 2 پیروز شدیم و توانستیم پیروز شویم. البته یک اشکالات فردی بود که در بازی مقابل بابل آنها را رفع کردیم و بچه ها خیلی عالی بازی کردند.

اودرباره تشریفاتی بودن بازی امروز تصریح کرد: به هر حال ما از گروه صعود می کردیم و بازی با سایپا جنبه تشریفاتی داشت ولی به هر حال بچه ها تمام تلاششان را می خواستند بکنند که نتیجه خیلی خوب بگیرند. من از عملکرد بچه ها خیلی راضی هستم و خدا را شکر بچه ها توانستند نتایج خیلی خوبی بگیرند.

قهرمانی درباره جوانی بازیکنانش عنوان کرد: بچه های ما ست دوم را 11 بر 2 جلو بودند و بازیکنان ما خیلی جوان هستند و می توانم بگویم ستون تیم سایپا را بچه های بزرگسال تیم ملی ساخته ولی بچه های ما هم عالی بازی کردند.

او در خصوص داوری بیان داشت: شاید اگر یک جاهایی داوری اشکالات ریزی نداشت ما گیم دوم را می توانستیم بگیریم. به هر حال تجربه های آنان از بچه های من خیلی بیشتر است بچه های ما هم عالی بازی کردند. قطعا این نشان می دهد برای دور بعد که جلوی تیم پیکان و ذوب آهن وسایپا بازی داریم خیلی خوب بازی می کنند و من را امیدوار کرده که نتایج خیلی عالی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز