خبرگزاری کار ایران

رقبای بیرانوند و محرمی مشخص شدند

قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا: یونایتد حریف سوسیه‌داد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۴۱۹

طبق قرعه کشی دور حذفی لیگ اروپا تیم‌های راه یافته به این مرحله با رقبای خود آشنا شدند.

به گزارش ایلنا، به دنبال قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در شهر نیون سوئیس، عصر امروز مقر یوفا شاهد قرعه کشی دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا بود.

آث میلان، آرسنال، آژاکس، کلوب بروژ، دینامو زاگرب، هافنهایم، لسترسیتی، بایرلورکوزن، منچستریونایتد، ناپولی، PSV آیندهوون، رنجرز، رم، شاختار دونتسک، تاتنهام، ویارئال تیم‌های حاضر در سید یک هستند.

همینطور تیم‌های آنتورپ، بنفیکا، براگا، ستاره سرخ بلگراد، دینامو کیف، گرانادا، کراسنودار، لیل، مکابی تل آویو، مولده، المپیاکوس،رئال سوسیه داد، سالزبورگ، اسلاویا پراگ، ولفسبرگ، یانگ بویز که به عنوان تیم دوم گروه در این مرحله حضور یافته‌اند در سید دوم قرار دارند.

طبق قوانین یوفا تیم‌ها دسته بندی یک در بازی برگشت میزبان خواهند بود. هیچی نمی‌تواند با همگروه در دور قبلی یا هموطنش بازی کند. همینطور طبق حکم کمیته انضباطی یوفا نمایندگان دو کشور اوکراین و روسیه هم در این مسابقات روبه‌روی هم بازی نمی‌کنند.

قرعه کشی این مرحله به شرح زیر است:

رئال سوسیداد - منچستریونایتد

بنفیکا - آرسنال

ولفسبرگر - تاتنهام

ستاره سرخ بلگراد - میلان

براگا - آاس رم

دیناموکیف - کلوب بروژ

آنتورپ - گلاسکو رنجرز

اسلاویاپراگ - لسترسیتی

سالزبورگ - ویارئال

کراسنودار - دیناموزاگرب

یانگ بویز - بایرلورکوزن

مولده - هافنهایم 

گرانادا - ناپولی

لیل - آژاکس

المپیاکوس - آیندهوون

* تیم آنتورپ که علیرضا بیرانوند، سنگربان ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد در این مرحله حریف گلاسکو رنجرز خواهد بود و همچنین صادق محرمی، دیگر لژیونر ایرانی با تیم دیناموزاگرب کرواسی باید با کراسنودار مصاف بدهد.

قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا: یونایتد حریف سوسیه‌داد شد

گفتنی است؛ بازی رفت این دور در تاریخ 18 فوریه روز پنج شنبه برپا می‌شود و همچنین بازی برگشت هم در تاریخ 25 فوریه به انجام می‌رسد. قرعه کشی مسابقات دور بعدی هم روز 26 فوریه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز