خبرگزاری کار ایران

مسعود شجاعی در آینده یکی از بزرگترین مربیان ایران می‌شود

قنبری: این مدل گل زدن شِگِرد من است و آن را تمرین کرده بودم/ هدف ما در این فصل فقط قهرمانی است/ یک گل هم برای پیکان کنار گذاشته‌ام

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۰۰۷۳

مهاجم تراکتور در مورد گلزنی به ماشین سازی و برتری تیمش در این دیدار صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد قنبری، تعویض طلایی تراکتور در روز پیروزی با ارزش این تیم مقابل ماشین سازی بود و توانست با گل دقیقه 93 که به ثمر رساند 3 امتیاز شیرین برای این تیم به ارمغان بیاورد. او که امسال اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند بیشتر به عنوان یک گزینه تعویضی برای این تیم به میدان می‌رود ولی امیدوار است که این گل موقعیت او را در تیم بهتر کند.

قنبری در گفتگو با ایلنا در خصوص دیدار مقابل ماشین سازی اظهار داشت: از همان اول می‌دانستیم بازی سختی مقابل ماشین سازی داریم چرا که آنها هم مثل ما شرایط خوبی نداشتند و نیاز داشتند که یک پیروزی مهم به دست بیاورند و برای همین آمده بودند که بازی را ببرند و همین موضوع کار ما را سخت کرده بود ولی خب ما برای کسب 3 امتیاز این بازی هم قسم شده بودیم و به هر شکل ممکن به آن نیاز داشتیم که خدا را شکر مزد زحماتمان را گرفتیم و آن را بدست آوردیم.

وی در مورد جدایی منصوریان و حضور شجاعی به عنوان سرمربی روی نیمکت تراکتور گفت: آقای منصوریان مربی زحمتکشی بود ولی به هر حال سیاست‌های باشگاه اینطور رقم زد که با ایشان قطع همکاری شود و این موضوع در حیطه من به عنوان بازیکن نیست که بخواهم در موردش نظر دهم. در مورد کار با آقای شجاعی باید بگویم با توجه به رفاقت و نزدیکی ایشان به بازیکنان جو خیلی خوبی در تیم حاکم است و همین موضوع روحیه مضاعفی به تیم منتقل کرد. ضمن اینکه مسعود شجاعی تجربه سال‌ها حضور در اسپانیا و کار با مربیان بزرگ را دارد و فرد با تجربه‌ای است و در همین چند جلسه تمرین نشان داده مربی خوبی خواهد شد و در آینده از مربیان بزرگ فوتبال ما خواهد بود.

قنبری: این مدل گل زدن شِگِرد من است و آن را تمرین کرده بودم/ هدف ما در این فصل فقط قهرمانی است/ یک گل هم برای پیکان کنار گذاشته‌ام

مهاجم تراکتور در مورد گلی که مقابل ماشین سازی به ثمر رساند هم توضیح داد: شاید این حرف کلیشه‌ای باشد که بگویم گل من زحمتی بود که بچه ها کشیدند و من آن را به نتیجه رساندم ولی واقعاً همینطور است و در تیم ما یکدلی و اتحاد بی نظیری وجود دارد که در آن مهم نیست چه کسی گل بزند و موفقیت تیم مهم است. دیدید که وقتی گل به ثمر رسید نیمکت نشینان و بازیکنان و کادرفنی و تدارکات و همه به هوا پریدند و واقعاً یک تیم گل زده بود نه یک نفر و از این بابت خوشحالم.

قنبری ادامه داد: این گل یک حرکت تمرین شده بود و در تمرینات آن را چند بار تکرار کرده بودیم و خود من هم فصل قبل در لیگ یک گل‌های این شکلی به ثمر رسانده بودم و خدا را شکر توانستم برای تراکتور هم گلزنی کنم. من دوست دارم اگر فرصتش پیش بیاید گل‌های زیادی برای تراکتور بزنم و به موفقیت تیم کمک کنم.

وی در مورد خوشحالی شدید مهدی تیکدری از گلی که او زد هم توضیح داد: مهدی رفیق صمیمی من است و از بازیکنان خوش قلب و مهربانی است که در تراکتور همبازی هستیم و وقتی من گل را زدم جوری خوشحالی می‌کرد که انگار خودش گل زده باشد.

مهاجم تراکتور در مورد اضافه شدن علی نیکبخت به تراکتور هم خاطرنشان کرد: آقای نیکبخت مربی خوب و با تجربه‌ای است و من در مدتی که در لیگ یک بودم شناخت خوبی از ایشان و توانایی فنی‌شان داشتم و از مربیان خوب و زحمتکش فوتبال ایران هستند که حضورشان در تراکتور اتفاق خوبی است.

قنبری در مورد اینکه با این گل احتمال دارد بیشتر به او بازی برسد یا نه هم گفت: این در اختیار من نیست و کادرفنی تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند ولی همانطور که گفتم جو یک دلی در تراکتور باعث شده برای کسی مهم نباشد که کدام بازیکن بازی می‌کند و کدام بازیکن تعویضی یا روی نیمکت است و همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. در مورد خودم هم باید بگویم بازی در لباس تراکتور برایم افتخار است و اگر فرصت بازی بیشتر در اختیارم قرار بگیرد از این موضوع خوشحال می‌شوم و سعی می‌کنم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم و امیدوارم گلی که زدم باعث شود فرصت بیشتری پیدا کنم.

قنبری: این مدل گل زدن شِگِرد من است و آن را تمرین کرده بودم/ هدف ما در این فصل فقط قهرمانی است/ یک گل هم برای پیکان کنار گذاشته‌ام

وی در مورد بازی هفته بعد با پیکان هم توضیح داد: پیکان تیم قدرتمندی است و هفته گذشته توانست گل گهر را هم شکست دهد. مهدی تارتار از مربیان خوب لیگ برتر است و نادر محمدی هم برایشان اوت های خوبی می‌اندازد ولی تراکتور همانطور که قبلاً گفتم از این به بعد روی دور بُرد خواهد افتاد و می‌خواهیم پیروزی‌های پیاپی کسب کنیم و هدف ما در این فصل قهرمانی است.

مهاجم تراکتور در مورد اینکه آیا در بازی با پیکان هم گلزنی خواهد کرد یا نه گفت: اگر فرصتش پیش بیاید حتماً این کار را خواهم کرد و یک گل برای پیکان کنار گذاشته ام.

قنبری در پایان یادآور شد: جا دارد آخر از کادرفنی و مسعود شجاعی بابت اعتمادی که به من داشت تشکر کنم و از هوادارانی که مارا حمایت می‌کنند هم ممنونم و امیدوارم به زودی آنها را در ورزشگاه ببینیم و در حضور آنها برد ها را جشن بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز