خبرگزاری کار ایران

ستاره سابق پرسپولیس مرد اول این روزهای فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۵۰۵

فولادی‌ها با درخشش احمدزاده موفق به شکست سایپا شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته ششم مسابقات لیگ برتر شاگردان جواد نکونام موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر سایپا را شکست دهند تا علاوه بر پیروزی مقابل این تیم نخستین شکست فصل را به سایپایی‌ها تحمیل کنند.

فرشاد احمدزاده ستاره سابق باشگاه پرسپولیس که در نیم فصل لیگ نوزدهم به جمع شاگردان نکونام پیوست با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه موفق شد گل نخست این دیدار را به ثمر برساند. احمدزاده با این ضربه تماشایی دومین گل خود را برای فولادی‌ها در این فصل به ثمر رساند تا در کنار موسی کولیبالی برترین گلزن فولاد تا بدین جای فصل باشد. همچنین احمدزاده باز هم به همراه کولیبالی تنها بازیکنان فولاد هستند که  با 540 دقیقه  حضور در همه دقایق این فصل برای این تیم بازی کرده‌اند.

این پایان کار احمدزاده برای فولاد نبود او علاوه بر گلزنی، 2 دریبل موفق نیز در این بازی داشت که از این حیث برترین بازیکن زمین محسوب می‌شد. همچنین احمدزاده با 43 پاس سالم از این حیث نیز برترین بازیکن این دیدار باشد.

فرشاد احمدزاده که فصل گذشته یکی از مهره‌های موثر فولاد در راه کسب سهمیه آسیایی بعد 5 سال برای این تسم بود. در این فصل هم تا بدین جا نقش بسزایی در 2 پیروزی این تیم تا بدین جای فصل داشته است. احمدزاده پیش از این نیز در دیدار با استقلال موفق به گلزنی شده بود. همچنین در این فصل هر بار احمدزاده برای فولاد گلزنی کرده این تیم در پایان بازی به پیروزی دست یافته است.

همچنین با این نتیجه فولاد بعد از 4 سال موفق شد سایپا در مسابقات لیگ برتر شکست دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز