خبرگزاری کار ایران

محمدی: مقابل فجر غافلگیر شدیم و باختیم/ اولین بار بود که پنالتی خراب کردم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۳۴۹

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان گفت: از اینکه نتوانستم پنالتی را گل کنم شرمنده‌ام و این اتفاق اولین بار برایم رخ ‌داد.

بابا محمدی مهاجم بلندقامت و گلزن تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با فجرسپاسی گفت: در دقایق ابتدایی بازی غافلگیر شدیم و نتوانستیم خودمان را به خوبی جمع کنیم. خیلی زود دو گل دریافت کردیم و هرچه حمله کردیم به درب بسته خوردیم و فجر نیز مقابل ما خوب بازی کرد. این باخت قطعا برای ما یک تلنگر بود و در هفته‌های آینده جبران خواهیم کرد.

وی درخصوص پنالتی که نتوانست به گل تبدیل کند نیز گفت: اولین باری بود که ضربه پنالتی من به گل تبدیل نمی‌شد. بسیار برایم تعجب برانگیز بود و بعد از ضربه نیز مات و مبهوت شده بودم. اگر آن پنالتی را به گل تبدیل می‌کردم بازی تغییر می‌کرد و ما می‌توانستیم به بازی برگردیم.

محمدی درخصوص اینکه آیا مس می‌تواند امسال به لیگ برتر صعود کند یا خیر نیز گفت: تیم امسال ما تیمی فوق العاده است. از هر لحاظ تیم ما نسبت به رقبا سر تر است و مقابل فجر نیز این موضوع را به حریف دیکته کردیم اما بدشانسی سبب شد تا نتوانیم به حریف گل بزنیم. در هر پست بیش از دو بازیکن خیلی خوب داریم و قطعا از این تیم بیشتر خواهید شنید.

وی ادامه داد: البته ما در این بازیکن چند بازیکن اصلی تیم را در اختیار نداشتیم. در بازی‌های پیش رو عیار تیم مس کرمان مشخص خواهد شد. این بازی بدترین بازی‌ای بود که مس تاکنون صورت داد. ما حتی در بازی‌های دوستانه نیز چنین عملکردی نداشتیم. انشالله امسال مس با قهرمانی به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

مهاجم مس در خاتمه درخصوص اینکه به آقای گلی چشم امیدی دارد یا خیر نیز گفت: صد در صد همین طور است. بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی پشت سر من بازی می‌کنند و این امید را دارم تا در این فصل بتوانم آقای گل شوم. تیم امسال ما بسیار خوب است و آقای گلی هدفی نیست که نتوانم به آن دست پیدا کنم. هدف این فصل همه بازیکنان، لیگ برتری کردن مس بزرگ کرمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز