خبرگزاری کار ایران

فکری: امیدوارم بازی با شهرخودرو دور از حواشی باشد / غلامی مشکل خاصی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۳۲۸

سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شهرخودرو مشهد به سوال پیرامون وضعیت فرشید اسماعیلی پاسخ نداد.

به گزارش ایلنا، محمود فکری در نشست خبری پیش از رویارویی با شهرخودرو مشهد در چارچوب بازی‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خوشحالم که در شهر مشهد هستم و باعث شد که زیارت هم برویم و فردا مقابل هم‌بازی‌های قدیمی خودم قرار بگیریم. امیدوارم بازی پیش رو، یک بازی خوب به دور از حاشیه‌ و مشکلات فوتبال باشد. هر تیمی که توانست بهتر بازی کند و موقعیت‌های بهتری ایجاد کند و از فرصت استفاده کند، می‌تواند برنده بازی باشد.

سرمربی آبی پوشان درباره غایبان تیمش در این مسابقه گفت: مصدومان ما هنوز نرسیده‌اند. محروم هم نداریم و امیدوارم بازیکنان جایگزین بتوانند روز خوبی پیش رو داشته باشند. عارف غلامی مشکل خاصی ندارد و امیدوارم تا فردا کارهای درمانی روی این بازیکن صورت بگیرد تا به ما کمک کند.

فکری در رابطه با وضعیت فرشید اسماعیلی که به دلیل مسائل انضباطی از تیم کنار گذاشته شده است هم گفت: فکر کنم اگر سوالات درباره بازی باشد، شرایط بهتری صورت بگیرد. باشگاه استقلال حواشی زیادی دارد و اگر درباره بازی صحبت کنید، بهتر می‌توانیم جواب بدهیم.

او همینطور درباره لغو بازی‌های پرسپولیس و اینکه گفته بود پیش از بازی دربی دو تیم باید بازی‌های برابری انجام بدهند، گفت: آقای مهدی گفته‌اند تا موقعی بازی‌های عقب مانده پرسپولیس برگزار نشود، داربی هم برگزار نمی‌شود و امیدوارم این اتفاق هم بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز