خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لیگ برتر فوتبال

مس رفسنجان 2 - نفت مسجد سلیمان صفر / پایان طلسم ربیعی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۹۲۸۹

تیم مس رفسنجان در بازی هفته ششم لیگ برتر به اولین برتری در فصل جاری دست پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال تیم مس رفسنجان از ساعت 15 امروز میزبانی نفت مسجد سلیمان را برعهده داشت و دست پر از زمین بازی خارج شد.

در این مسابقه که نفت مسجد سلیمان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد برای تیم مس قائم اسلامی خواه در دقیقه 42 و حسین کریم زاده در دقیقه 85 گلزنی کردند.

مس بالاخره با این نتیجه با گذشت شش هفته از رقابت‌ها اولین پیروزی در لیگ برتر را جشن گرفت و همینطور بازیکنان این تیم طلسم گلزنی را هم شکستند. مس تا این هفته به سه شکست و دو تساوی دست یافته بود.

در این بازی مهدی ایزدی از نفت مسجد سلیمان و همینطور ناصر سالاری، حسین کریم زاده و علیرضا نقی زاده از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

شاگردان محمد ربیعی پس از این پیروزی 5 امتیازی شد و در رتبه چهاردهم جدول رده بندی ایستاد. نفت مسجد سلیمان هم با 6 امتیازهمچنان در رتبه سیزدهم جای دارد.


تیم داوری: ناصر جنگی – رحیم شاهین – بابک خسروی – مهدی اجاقی
ناظر: رسول فروغی

ترکیب مس رفسنجان

ناصر سالاری، عقیل کعبی، حامد نورمحمدی، محسن طرحانی، مسیح زاهدی، میثم نقی  زاده (93 نامور)، قائم اسلامی‌خواه(45-علیرضا نقی زاده)، محسن آذرباد (67-امیرحسین کریم زاده)، مهرداد رضایی، مهرداد آوخ ( 67-فراز امامعلی)، محمد قاضی ( 90آقاجان پور)

ترکیب نفت مسجد سلیمان

احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، نائیج پور ( 63 فرید بهزادی کریمی )، بهروز نوروزی فرد، عباس بوعذار، سجاد جعفری، احمدی (٧١ نیایش پور)، نیما انتظاری ( 89 فرزین کاوه)، میثم تهی دست، مهدی ایزدی، ساسان حسینی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز