خبرگزاری کار ایران

فکری در تعویض‌های خود قدری تجدید نظر کنند

زندی: فکری برود چه کسی بیاید؟/ باید در کمیته فنی تغییراتی انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۸۶۹

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم نیاز به تغییر سرمربی ندارد.

به گزارش ایلنا، فریدون زندی پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم نیاز به تغییر سرمربی ندارد و باید از محمود فکری و کادرفنی او حمایت شود تا بتوانند در ادامه لیگ به نتایج موفقیت آمیز دست پیدا کنند. 

چرا استقلال جلوی صنعت نفت نتوانست برنده باشد؟

قطعاً مشکلاتی بوده که تیم نتوانست پیروز شود. ما هم باید سعی کنیم با یکسری انتقاد سازنده کمک کنیم تا نقاط ضعف از بین رفته و تیم به روزهای اوج بازگردد.

چه اقدامی برای نتیجه گیری لازم بود؟

به نظرم آقای فکری و دستیارانش باید در ترکیب و تعویض‌های خود قدری تجدید نظر کنند. تعویض‌ها دیر انجام شد و تعویض دیرهنگام در خط حمله خیلی به ندرت جواب می‌دهد. شاید بهتر بود محمد دانشگر در پست هافبک دفاعی به بازی گرفته می‌شد تا به قدرت تدافعی و سرزنی تیم اضافه شود. حضور بازیکنان جوان در آخرین دقایق بازی‌هایی که در آنها گل می‌خواهیم خیلی کار منطقی به نظر نمی‌رسد.

کمیته فنی می‌توان در این خصوص کمک حال تیم باشد؟

تیم ما که یک کمیته فنی هم دارد. الان که به چالش فنی برخورد کردیم کمیته فنی باید خودش را نشان دهد. آیا کمیته فنی ما تا الان یک جلسه برای بررسی مشکلات فنی تشکیل داده‌اند یا خیر؟ از نظر من در کمیته فنی استقلال هم باید تجدید نظر شود. نقش این کمیته در هر تیمی می‌تواند بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

مصدومیت قایدی هم نگران کننده شده بود؟

وقتی چنین بازیکنی مصدوم می‌شود، یعنی یک جای کار مشکل دارد که باید آن مشکل مشخص شود. او مهاجم بی نظیری است و باید حواس همه به او باشد. او هر زمان که در ترکیب بازی کرده یک بازیکن تاثیرگذار بوده است
 

آیا انتقادات از فکری درست است؟

پیشکسوتان و هواداران باید حواس شان به فکری هم باشد و کاری نکنیم تا او هم مثل مجیدی و منصوریان بسوزد. فکری برود کی بیاید؟ 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز