خبرگزاری کار ایران

تشویق ایستاده به احترام شاهزاده ایرانی

خط و نشان به سبک سردار با آتش بازی در لیگ روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۲۲۷

مهاجم ایرانی زنیت پس از یک ماه دوری از میادین بازگشتی شکوهمند به میادین را جشن گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت که مدتی از ترکیب این تیم دور بود، شب گذشته عملکرد درخشانی از خودش به نمایش گذاشت و چشم‌‌ها را در لیگ روسیه به خودش خیره کرد.

مهاجم ایرانی زنیت پس از غیبت در ۶ مسابقه رسمی تیمش در رقابت‌های داخلی و اروپایی، در دو دیدار مقابل لاتزیو ایتالیا و آرسنال تولا به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و در بازی اخیرشان هم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کلوب بروژ که با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند، نتوانست در گلزنی موفق باشد که امشب توانست این ناکامی‌ها را جبران کند.

خط و نشان به سبک سردار با آتش بازی در لیگ روسیه

در این بازی سردار آزمون از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در این بازی ۳ گل زد، یک پاس گل داد و یک پنالتی هم گرفت تا بر روی هر ۵ گل تیمش اثر گذار باشد.

وی در دقایق ۱۷، ۲۲ و ۷۶ گلزنی کرد و دیگر گل‌های زنیت را دزوبا و سانتوس به ثمر رساندند.

مالکوم، ستاره برزیلی زنیت و سابق بارسلونا در دقیقه ۱۷ با چند دریبل ریز نفوذ سریعی از سمت راست زمین داشت و تا کنار خط عرضی زمین پیش رفت که پاس به عقب او و ارسال سرضرب الکس سوتورمین را سردار آزمون با پرش بلند و ضربه سر دقیق تبدیل به گل کرد.

در دقیقه ۲۲ زنیت سنت‌پترزبورگ روی یک کار تیمی که از سمت چپ زمین به میانه میدان رفت و دوباره با پاس‌های پیاپی تبدیل به یک موقعیت جدی شد، روی یک- دو سردار آزمون با آرتم زیوبا، با شوت زمینی مهاجم ایرانی خود گل دوم را برابر اورال به ثمر رساند.

خط و نشان به سبک سردار با آتش بازی در لیگ روسیه

نمایش فوق‌العاده آزمون در بازی امشب همچنان ادامه داشت و او در دقیقه ۲۹ قصد داشت با سر توپ در محوطه جریمه اورال، نیکولای زولتون مدافع حریف را جای بگذارد که این بازیکن بلاروسی روی سردار مرتکب خطا شد تا داور اعلام پنالتی کند.

سردار آزمون که می‌توانست با گلزنی روی پنالتی‌ای که خودش گرفته بود، در این دیدار هت‌تریک کند، این اجازه را به دست نیاورد تا آرتم زیوبا گل سوم زنیت را با ضربه چیپ مقابل اورال بزند.

نمایش سراسر هجومی زنیت در نیمه اول باز هم ادامه داشت و آنها توانستند در دقیقه ۴۵ روی یک کار تیمی که مالکوم شروع کرده و به آرتم زیوبا رسانده بود، با پاس او به داگلاس سانتوس و یک- دو این مدافع برزیلی با سردار آزمون، به گل چهارم برابر اورال دست پیدا کند.

خط و نشان به سبک سردار با آتش بازی در لیگ روسیه

ستاره ایرانی زنیت با پشت سر گذاشتن یک نیمه فوق‌العاده مقابل اورال که با زدن دو گل، گرفتن یک پنالتی و دادن یک پاس گل برای او همراه بود، در هفتاد و یکمین بازی داخلی و اروپایی برای باشگاه روسی موفق شد گل شماره ۴۱ را با دبل در بازی امشب به ثمر رساند.

در حالی که زیوبا پنالتی‌زن اول زنیت است و پنالتی‌ای که سردار در نیمه اول گرفته بود را تبدیل به گل کرد، دومین پنالتی این تیم مقابل اورال را سردار آزمون برخلاف جهت دروازه‌بان حریف به سمت راست خود زد تا موفق به ثبت هت‌تریک در مسابقه امشب شود.

سردار آزمون که چند سالی است صحبت از پیوستنش به تیم‌های بزرگ اروپایی و لیگ جزیره مطرح شده حالا با درخششی که در ترکیب تیم زنیت در پیش گرفته مسیر خودش را برای این هدف هموارتر از قبل کرده است و اگر به همین منوال پیش برود به زودی او را در تیم‌های بزرگ فوتبال دنیا خواهیم دید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز