خبرگزاری کار ایران

رضایی: شرایط پذیرش شهرخودرو را نداریم/ 8نفر دیگر مشکوک به کرونا هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۰۴۵

سرمربی ذوب آهن گفت: متاسفانه باز هم لازم است تست گرفته شود و 7 یا 8 نفر دیگر مشکوک هستند به خاطر اینکه مطمئن باشیم.

به گزارش ایلنا، رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن در گفت و گو با برنامه چهارسوی لیگ شبکه خبر گفت: الحمدالله حالم خوب است و با توجه به اینکه جواب تست 5 تا از بازیکنان مثبت در آمد و با بقیه بازیکنان رفت و آمد داشتند و در خوابگاه و در زمین تمرین با هم بودند لازم دیدیم دوباره تست بگیریم.

او ادامه داد: امروز صبح همه بچه ها به اتفاق تست دادند ما فکر می کردیم لازم است به خاطر کنار هم بودن دوباره تست بدهند. این بچه ها، دوباره تست دادند احتمالا بچه ها مشکوک باشند. طبق تستی که امروز صبح گرفتند متاسفانه 4 یا 5 بازیکن ما عصر نتیجه 6 بعد از ظهر آمد. ما تمرینمان 3 ظهر شروع شد و بعد دوباره مثبت شد. اینها دیشب و امروز در تمرین و رختکن با هم بودند.

رضایی اظهار داشت:10 بازیکن و 1 نفر کادر فنی.  متاسفانه باز هم لازم است تست گرفته شود و 7 یا 8 نفر دیگر مشکوک هستند به خاطر اینکه مطمئن باشیم . شرایط رختکن طوری است که ورودی ها یکی است و تقریبا همه با هم در تماس بودیم. فردا احتمالا تست دیگری بگیریم این 7 8 نفر به اضافه کادر خودمان همه برویم تست بدهیم که احیانا موردی باشد پیشگیری بشود و به بقیه بازیکنان سرایت نکند.

سرمربی ذوب آهن در خصوص لغو بازی اعلام کرد: متاسفانه شرایط خیلی بحرانی هستند. چه اتفاق دیگری باید بیفتد که بازی باید لغو شود الان همه بازیکنان مشکوک هستند باوجود اینکه دو هفته کشور بسته بوده. 10 نفر بازیکن فیکس ما هستند و بقیه بازیکنان را در ترکیب قرار می دهند. با این 7 یا 8 نفر چگونه باید بازی کنیم.

او با اشاره به قانون عدم برگزاری بازی در شرایط کرونا، تصریح کرد: نزدیک 40 درصد تیم ما مثبت اعلام شده از 20 نفر بزرگسال 10 نفر کرونا دارند و همه آنها به خانه رفته اند و قرنطینه هستند. بازیکنان دیگری که در لیست هستند همیشه تست گرفته نمی شود. از 20 بزرگسال به اضافه چند نفر از بازیکنان امید یا جوانان.

وی در خصوص حضور تیم شهر خودرو در اصفهان گفت:  بالاخره آمده اند و اتفاقی که افتاده. این به جهت نیست که به هر زوری بازی کنیم واجباری برای بازی نیست. سرمایه های هر کشور نیروی انسانی است. این بازیکنان سرمایه های ما هستند و برایشان هزینه شده. چه شهر خودرو چه ذوب آهن

رضایی در پاسخ به سوال لغو نشدن بازی شاگردانش برابر  پرسپولیس اظهار داشت:قضاوت را برعهده خودشان می گذارم به عهده کسانی که در این فوتبال سمت و مسئولیتی دارند آیا منطقی دارد این بازی برگزار شود. همه سالن ها و ورودیها آلوده هستند این 5 نفر در کنار بقیه بازیکنان جوان هم بوده اند. 

سرمربی ذوب آهن درباره اظهار نظر ایفارک و دکتر هراتیان تاکید کرد: 

منتظر هستند مدارک کامل شود تا اظهار نظر کنند ما اصلا شرایط پذیرش شهر خودرو را نداریم از طریق پزشکی، شرایطی که ستاد کرونا اعلام کرده نداریم . بهتر است این بازی را فعلا نداشته باشیم و بازی را به زمانی که شرایط روحی بازیکنانم درست شود. بالاخره اینها جوان هستند وقتی تست های مثبت از 5 نفر به 11 نفر رسیده این شوک روحی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز