خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر: سه پرسپولیسی در جمع برترین‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۵۰۱۲

پرسپولیس بیشترین سهم را در تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته چهارم از دور بیستم لیگ برتر فوتبال هم با انجام 8 دیدار در 3 روز مختلف به پایان رسید و مطابق هر هفته برترین بازیکنان تیم‌ها که عملکرد خوبی در ترکیب تیمشان داشتند را انتخاب کرده و در قالب تیم منتخب هفته معرفی می‌کنیم:

 

دروازه‌بان: حسین پور حمیدی ( آلومینیوم اراک )

با توجه به پیوستن رشید مظاهری به استقلال و با وجود حضور سید حسین حسینی به عنوان دروازه‌بانان استقلال در لیگ بیستم،  حسین پورحمیدی سنگربان فصل گذشته استقلال به مجبور شد تا از جمع شاگردان فکری جدا شود و به آلومینیوم اراک بپیوندد. پورحمیدی در دیدار حساس آلومینیوم و فولاد در درون قفس توری اراکی‌ها قرار گرفت. پور حمیدی مقابل حملات پر تعداد فولادی ها به خوبی مقاومت کرد و با ثبت ۵ مهار و ۳ خروج موفق نقش بسزایی در متوقف کردن فولاد در خوزستان داشت.

 

مدافع میانی: حجت حقوردی (پیکان)

مدافع پیکان در روز خوب تیمش در خط دفاعی که توانستند 90 دقیقه مقابل حملات استقلالی‌ها ایستادگی کنند و با بسته ماندن دروازه یک امتیاز ارزشمند از بازی مقابل حریف پر ستاره خود دشت کنند. در میان عناصر دفاعی پیکان، حجت حقوردی عملکردی شاخص‌تر از بقیه داشت و توانست با عملکردی کم اشتباه در خط دفاع کمک حال تیمش باشد و به تیمش در این نتیجه کسب شده کمک کند.

 

مدافع میانی: سید جلال حسینی ( پرسپولیس)

سرخ‌پوشان پایتخت اگرچه موفق به شکست صنعت نفت شدند. اما در طی ۳ بازی آنها در لیگ بیستم پرسپولیسی‌ها موفق نشدند دروازه حریفان خود را در جریان بازی باز کنند. اما سرانجام در دقیقه ۴۱ بازی با شهرخودرو سید جلال حسینی کاپیتان ۳۸ ساله پرسپولیس موفق شد روی ارسال زیبایی سعید آقایی دروازه شهرخودرو را باز کند تا پرسپولیس بعد از ۳۱۱ دقیقه در جریان بازی در لیگ بیستم گلزنی کند. جلال حسینی با این گل مسن ترین گلزن تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر شد.

 

مدافع میانی: عارف آقاسی (فولاد خوزستان)

مدافع فولاد در تساوی بدون گل تیمش مقابل آلومینیوم نقش اساسی ایفا کرد و برخلاف آنکه تصور می‌شود تساوی بدون گل در این بازی خواسته تیم اراکی بود ولی موقعیت‌های خوبی روی دروازه فولاد ایجاد شد که توسط خط دفاع این تیم برگشت داده شد و عارف آقاسی مهم ترین عنصر خط دفاعی جواد نکونام در این دیدار بود که روی توپ های هوایی و زمینی خوب و کم اشتباه ظاهر شد.

 

هافبک دفاعی: میلاد سرلک (پرسپولیس)

]سرلک اگرچه ابتدا با استقبال هواداران همراه نشد اما با عملکرد فوق العاده وی در لیگ قهرمانان آهسته آهسته مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار گرفت. هرچند به نظر می‌رسید سرلک در نیمه اول بخاطر خطای شدید روی بازیکن شهرخودرو می‌توانست اخراج شود اما داور تنها او را با کارت زرد جریمه کرد. سرلک که با ۶۳ پاس سالم، ۴ قطع توپ و ۲۰ باز باز پس گیری توپ بهترین بازیکن میدان بود سرانجام در دقیقه ۸۹ با ضربه ای دیدنی دروازه شهرخودرو تیم سابق خود را گشود.

 

هافبک دفاعی: احمد نوراللهی (پرسپولیس)

یکی از کاپیتانان با سابقه پرسپولیس و تنها وارث پرسپولیس برانکو در کنار کمال کامیابی نیا و محمد انصاری در بازی‌های اخیر پرسپولیس چندان خوب ظاهر نشد تا انتقاد‌های از سوی هواداران به او شود. اما نوراللهی در بازی با شهرخودرو با توجه به عملکرد بی نظریش بعد از میلاد سرلک به عنوان برترین بازیکن پرسپولیس در این دیدار انتخاب شد. نوراللهی در دقیقه ۸۵ سرانجام مزد بازی خوب خود را گرفت و با ضربه ای تماشای موفق شد دورازه میلاد فراهانی را باز کند تا بدین ترتیب دهمین گل خورد را در تاریخ لیگ برتر با لباس پرسپولیس به ثبت برساند.

 

هافبک میانی: احمد زنده روح ( گل گهر سیرجان )

احمد زنده روح در نیم فصل لیگ نوزدهم از ماشین سازی راهی گل گهر سیرجان شد. او که یکی از برترین گلزنان ماشین سازی در لیگ نوزدهم به حساب می‌آمد دوباره به خانه بازگشته بود تا مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد. زنده روح در این بازی موفق به دادن ۲ پاس کلیدی و زدن ۳ شوت به سمت دروازه شد و موفق شد و سرانجام در دقیقه ۸۱ از روی نقطه پنالتی دروازه تیم سابق خود را باز کند تا گل گهر در این بازی به پیروزی برسد و با ۱۰ امتیاز صدرنشین لیگ برتر باقی بماند.

 

هافبک هجومی: محسن مسلمان (سایپا)

در تیم جدید خودش زیر نظر ابراهیم صادقی به خوبی احیا شده و دوباره نشان از همان هافبک آماده روزهای اوجش دارد که در هر بازی می‌توانست خطرناک‌ترین عنصر تهاجمی تیمش باشد. مسلمان بازی قبلی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و تک گل تیمش مقابل نساجی را به ثمر رساند و در بازی مقابل سپاهان، تیم سابقش هم به زیبایی هرچه تمام‌تر ضربه کرنر را روی دروازه ارسال کرد که با ضربه دقیق علیاری وارد دروازه حریف شد.

 

هافبک هجومی: طالب ریکانی (صنعت نفت)

هافبک تیم صنعت نفت مثل هر هفته ستاره تیمش بود و در بازی مقابل ذوب آهن بهترین عملکرد را از خودش به نمایش گذاشت و بارها با نفوذهایش مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار داد و یک بار هم خودش شانس باز کردن دروازه ذوب آهن را داشت و در نهایت هم دروازه این تیم را از روی نقطه پنالتی باز کرد تا شاگردان پورموسوی 3 امتیاز ارزشمند کسب کنند و ذوبی‌ها نخستین شکست فصل خودشان را تجربه کردند.

 

مهاجم: سجاد شهباززاده (سپاهان)

این روزها حسابی روی اوج آمادگی است و بار دیگر در دیدار مقابل سایپا موفق شد به زیبایی هرچه تمام‌تر دروازه تیم سابق خودش را باز کند. شهباززاده روی فرصت طلبی خودش در نقطه زاویه بسته صاحب توپ شد و از خروج اشتباه دروازه‌بان استفاده کرد و با یک چیپ زیبا و دقیق گل تیمش را به ثمر رساند ولی این گل منجر به پیروزی طلایی پوشان نشد.

 

مهاجم: محمد عباس‌زاده (تراکتور)

مهاجم تراکتور موفق شد دقایقی بعد از ورودش به زمین مسابقه یک گل حیاتی و خیلی مهم برای تیمش به ثمر برساند و در شرایطی که گفته می‌شد عدم برتری مقابل مس ممکن است منجر به تغییراتی در کادرفنی تراکتور شود در دقایق پایانی به نوعی تیمش را از زیر فشار نجات داد و شاهد اولین پیروزی تراکتور در این فصل بودیم.

 

تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر: سه پرسپولیسی در جمع برترین‌ها

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز