خبرگزاری کار ایران

شفیعی: فشار زیادی روی ما بود/ فرصتی برای امتیاز از دست دادن نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۹۹۵

هافبک آرمان گهر سیرجان گفت: بخاطر ناهماهنگی و فشار روی بازیکنان، در هفته اول نتوانستیم موفق شویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شاهین شفیعی هافبک تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص بازی با قشقایی شیراز گفت: بازی سختی بود. مقداری فشار روی ساق بچه ها بود بخاطر باخت هفته قبل مقابل پارس جنوبی. فقط برای برد به میدان رفته بودیم و خداروشکر سه امتیاز بازی را گرفتیم و به وضعیت خود در جدول سر و سامان دادیم.

وی ادامه داد: ما در طول هفته بر روی سانتر از کناره‌ها تمرین کرده بودیم چون تیم قشقایی خیلی در وسط زمین جمع می‌شدند که تلاش همه بچه‌ها بود تا من تمامش کنم و توانستم گل برتری را به ثمر برسانم و با دست پر به سیرجان برگردیم.

شفیعی درخصوص بدشانسی آرمان گهر در هفته اول لیگ یک نیز گفت: هفته اول مقداری ناهماهنگ بودیم و فشار بازی اول و بدشانسی گریبان تیم ما را گرفت. ما چهار موقعیت صد در صد گل داشتیم که با درخشش گلر حریف دفع شد. در کل حقمان باخت نبود و مساوی برای دو تیم عادلانه بود.

هافبک آرمان گهر درخصوص احتمال لیگ برتری شدن این تیم گفت: امسال همه تیم ها با هدف صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنند و تیم ما هم مستثنا نیست و تمام تلاشمان را برای صعود می‌کنیم و اصلا فرصتی برای از دست دادن نیست و باید برای تک تک بازی‌ها با برنامه حاضر شویم و با امتیاز زمین بازی را ترک کنیم.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم تمام مصدومان تیم زودتر بهبود پیدا کنند و به تیم در روند لیگ برتری شدن کمک کنند و با حمایت مدیران آرمان گهر، بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز