خبرگزاری کار ایران

قنبرپور: جنگیدیم و پیروز شدیم/ افتخار می‌کنم شاگرد عاشوری هستم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۹۸۸

هافبک جوان و آینده دار تیم بادران تهران گفت: مقابل خیبر جنگیدیم و سه امتیاز را گرفتیم و بازی به بازی برای موفقیت جلو خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سینا قنبرپور هافبک نفوذی تیم فوتبال بادران تهران در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص بازی با خیبر خرم آباد گفت: خداروشکر  سه امتیاز بازی را گرفتیم. همه بچه‌ها با انگیزه بالا وارد زمین شدیم و برای سه امتیاز جنگیدیم تا موفق به کسب آن شدیم. برای این پیروزی خوشحالیم و به آینده تیم نیز بسیار امیدواریم.

وی درخصوص اضافه شدن محسن عاشوری به نیمکت بادران نیز گفت: آقا محسن هم در این مدت کوتاه که آمدند خوب توانست روی بچه‌ها شناخت کافی دست پیدا کند و از نظر روحی همه بچه‌ها را آماده کرد. باعث افتخار من است که کنار آقا محسن کار کنم و بتوانم چیزهای زیادی از ایشان یاد بگیرم.

قنبرپور درخصوص احتمال لیگ برتری شدن بادران نیز گفت: ما بازیکن‌های خوب و با کیفیت زیادی داریم و بازی به بازی جلو می‌رویم. هر بازی برایمان حکم فینال را دارد و امسال هم فقط به صعود فکر می‌کنیم و قطعا همه ما از مدیریت باشگاه گرفته تا کادر و بازیکنان فقط همین ذهنیت صعود به لیگ برتر را داریم.

هافبک بادران در خاتمه اظهار داشت: امیدوارم امسال، سال صعود بادران باشد. از مدیریت باشگاه گرفته تا سایر ارکان باشگاه، به دنبال کسب بهترین نتایج و در نهایت لیگ برتری شدن تیم هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز