خبرگزاری کار ایران

فرشاد پیوس و خانواده در نبرد با پرسپولیس (تصاویر)

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۳۳۸

پیشکسوت پرسپولیس امروز تیمش را به مصاف سرخپوشان فرستاد.

به گزارش ایلنا، فرشاد پیوس که در این فصل هدایت ویستاتوربین را در لیگ دسته اول برعهده گرفته و از آنها به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ آزادگان یاد می‌شود، امروز در دیداری تدارکاتی شاگردانش را مقابل پرسپولیس محک زد.

پرسپولیس که بعد از برتری در دیدار روز گذشته مقابل شهرخودرو اینبار در شرایطی در این بازی تدارکاتی قرار گرفته بود که نفرات نامداری همچون بوژیدار رادوشوویچ، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، احسان پهلوان، علی شجاعی، مهدی عبدی، سعید حسین پور، مهدی مهدی‌خانی و مهدی شریفی در ترکیب خود داشت.

پیوس که با استقبال گرمی از سوی بازیکنان پرسپولیس در ابتدای بازی مواجه شد، در ادامه برخورد جالبی با یحیی گل محمدی، حمید مطهری، کریم باقری و افشین پیروانی روی نیمکت حریف داشت. نکته جالب توجه اینکه سرمربی ویستاتوربین در این بازی به احترام تیم سابق خود در منطقه فنی حاضر نشد و از روی نیمکت بازی را دنبال کرد. اتفاق جالب توجه دیگر اینکه در این بازی فرزندان فرشاد پیوس نیز روی نیمکت این تیم حاضر شده بود تا کوچینگ خانوادگی آنها مقابل پرسپولیس را شاهد باشیم.

این بازی در شرایطی که حریف با انگیزه بالایی به دنبال دستیابی به نتیجه مقابل فینالیست آسیا بود و موقعیت‌های خوبی نیز روی دروازه بوژیدار رادوشوویچ خلق کرده بود، در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود پرسپولیس خاتمه یافت. گل‌های پرسپولیس را مهدی عبدی و سعید حسین پور به ثمر رساندند و تک گل ویستاتوربین نیز توسط مرتضی حسینی به ثبت رسید.

پرسپولیس در هفته آینده لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز