خبرگزاری کار ایران

پورعلی: از تیم آستارا سرتر بودیم/ مقصر باخت ما بازیکنان هستیم و جبران می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۲۷۴

فجرسپاسی شیراز در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور مقابل شهرداری آستارا بانتیجه ۱-۰ شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پویا پورعلی هافبک تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص بازی با شهرداری آستارا گفت: بازی خوبی بود. کاملا از تیم آستارا سرتر بودیم. هر چیزی کادر فنی در جلسه آنالیز گفته بودند را اجرا کردیم و موقعیت های زیادی داشتیم ولی متاسفانه توپ‌هایمان گل نشد. دقایقی از نیمه دوم بدون تمرکز و بی‌نظم بازی کردیم. همین نیز باعث شد از تک موقعیتشان به گل برسند و بازی را ببرند.

وی ادامه داد: اگه بدشانسی نمی‌آوردیم در بدترین شکل در این دو هفته باید حداقل ۴ امتیاز کسب می‌کردیم. ولی تازه فصل شروع شده و این اول راه است تا آخر فصل خیلی فاصله است و با دو تا بازی نمی‌شود گفت کدام تیم مدعی است و کدام نیست.

وی در خصوصعملکرد فجر مقابل شهرداری آستارا نیز گفت: خیلی حمله کردیم ولی بعضی وقت ها نمی‌شود که نمی‌شود. هر چه زدیم گل نشد ولی حتماً در بازی‌های بعدی جبران میکنیم و شخصیت تیم‌مان را ثابت میکنیم. مقداری نیاز به تمرکز و آرامش داریم که این فقط برمی‌گردد به خودمان و نمی‌شود کسی را مقصر دانست. مقصر باخت ما خود بازیکنان بودیم و باید جبران کنیم که حتما این کار را می‌کنیم.

پورعلی در خصوص جدایی مهابادی سرمربی تیم فجر نیز گفت: آقای مهابادی خیلی برای این تیم زحمت کشید و تا روز آخر با جان و دل برای بهتر شدن تیم تلاش کرد. دو سال با باشگاه فجر نتایج خوبی گرفت. امسال هم تیم خوب و جوان و آماده‌ای را بست ولی این اتفاقات داخل فوتبال طبیعی است و پیش می‌آید. باشگاه فجر هم با این موضوع خیلی حرفه‌ای رفتار کرد. این باشگاه است که تصمیم می‌گیرد و ما هم سرباز باشگاهیم و فقط اطاعت و تلاش وظیفه ماست. فعلا آقایان فرشید استحقاری و مهرزاد معدنچی و بقیه کادرفنی هستند و انصافاً خیلی باشخصیت و عالی هستند. انشالله هر کس به عنوان سرمربی می‌آید برای تیم خوب باشد.

هافبک فجر در پایان اظهار داشت: امیدوارم امسال بتوانیم فجر را لیگ برتر بیاوریم. جا دارد از مسئولان سپاه فجر و آقایان حاج رسول فلاح و سردار بوعلی که تا اینجا همه جوره تیم را در این اوضاع بد اقتصادی حمایت کردند تشکر کنم. انشالله با نتایج خوبمان بتوانیم جواب زحمات این مجموعه را بدهیم و دل مردم شیراز را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز