خبرگزاری کار ایران

گفتگو با جوان‌ترین مربی لیگ برتر کشتی آزاد؛

مسلمی: مسئولان نیروی انتظامی حمایت ویژه‌ای از ورزشکاران دارند/ مسئولیت کمیته فنی تیم ناجا بر عهده من گذاشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۰۶۲

جوان‌ترین مربی لیگ برتر کشتی آزاد به عنوان مسئول کمیته فنی در تیم ناجا مشغول به فعالیت شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نوید مسلمی که لقب جوانترین مربی لیگ برتر کشتی ایران را به خود اختصاص داده در مورد حضورش در این عرصه گفت: من دانشجوی دکتری رشته حقوق هستم که حدود ده سالی است که در کنار قهرمان جهان استاد اکبر فلاح  در باشگاه کارگران  مربیگری می‌کنم و در این زمینه مشغول به فعالیت هستم.

وی افزود: سال گذشته  با تیم پاس و آسانسور و پله برقی تهران  در لیگ برتر حضور  داشتیم  و سال قبل از آن با تیم پاس ستارگان ساری  به مقام سومی  باشگاه‌های جهان  دست یافتیم، در سال جاری هم با حمایت‌های ویژه سردار  شرفی ریس هیأت کشتی ستاد کل نیروهای مسلح در لیگ برتر حضور داریم.

وی در خصوص‌ وضعیت تیم پاس  گفت: تیم پاس قدمت زیادی دارد و نماینده نیروی انتظامی و ستاد کل نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی ایران در لیگ برتر کشتی آزاد است که متشکل از کادر و سربازهای شاخص  است. در چند روز  گذشته  با پیشنهاد دبیر هیأت کشتی نیروهای مسلح و نیروی انتظامی آقای عباس مرادی، من به عنوان مسئول کمیته فنی  تیم کشتی ازاد ناجا معرفی شدم و در این بخش فعالیت خواهم داشت.

مسلمی در پایان گفت: در آخر از مسئولین عالیرتبه نیروی انتظامی از جمله سردار شیرزاد رئیس پلیس اینترپل که یار و یاور ورزشکاران، بالاخص من بوده و هستند تقدیر و تشکر ویژه دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز