خبرگزاری کار ایران

کنداکتور امروز

پرسپولیس به دنبال طلسم شکنی مقابل شهرخودرو/ گل گهر در سودای تداوم صدرنشینی/ لستر در تعقیب لیورپول و تاتنهام/ علیپور و عابدزاده در مقابل بنفیکا

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۵۰۴

هفته چهارم مسابقات لیگ برتر امروز آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، هفته چهارم مسابقات لیگ برتر امروز با 3 دیدار آغاز خواهد شد که در حساس ترین دیدار از ساعت 16:15 دو تیم پرسپولیس و شهرخودرو در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این درحالی است که پرسپولیس در لیگ بیستم تاکنون در جریان بازی موفق به گلزنی نشده است. پرسپولیس اکنون با 5 امتیاز در رتبه ششم قرار دارد و شهرخودرو  نیز با 4 امتیاز در رتبه هشتم جای گرفته است.

ماشین سازی از ساعت 16:30 در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی در حالی پذیرای گل گهر سیرجان است که سیرجانی‌ها با 7 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و قلعه نویی و شاگردانش به دنبال تداوم صدرنشینی خود هستند.

از ساعت 16:35 نیز در ورزشگاه شهدای فولاد شاگردان جواد نکونام  که 5 امتیازی هستند به مصاف تیم ته جدولی آلومینیوم اراک خواهند رفت.

در هفته دهم مسابقات لیگ جزیره لسترسیتی در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف فولام خواهد رفت.شاگردان راجرز با پیروزی در این بازی می‌توانند با 21 امتیاز هم امتیاز لیورپول و تاتنهام در صدر جدول شوند. از ساعت 23:30 نیز وستهام در خانه مقابل استون ویلا قرار خواهد گرفت.

در ادامه هفته یازدهم مسابقات لالیگا نیز رئال بتیس از ساعت 23:30 در خانه خود پذیرای ایبار خواهد بود.

در هفته نهم مسابقات سری آ ایتالیا، تورینو از ساعت 21 در خانه مقابل سامپدوریا قرار می‌گیرد و از ساعت 23:15 جنوا به مصاف پارما خواهد رفت.

در هفته هشتم مسابقات لیگ پرتغال ماریتیمو در خانه پذیرای بنفیکا خواهد بود. امیر عابدزاده تاکنون حضور ثابتی در ترکیب ماریتیمو داشته است. اما علی علیپور تاکنون از ابتدا در ترکیب این تیم قرار نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز