خبرگزاری کار ایران

دیدار تدارکاتی پرسپولیس با شاگردان پیوس

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۲۸۴

شاگردان فرشاد پیوس در ادامه مسیر آماده سازی خود در نظر دارد روز سه شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف پرسپولیس برود.

به گزارش ایلنا، باشگاه ویستاتوربین تهران، این تیم  در دیداری تدارکاتی به مصاف شاگردان یحیی گل محمدی خواهد رفت. این دیدار ساعت 12 روز سه شنبه در استادیوم غدیر تهران و به میزبانی ویستاتوربین برگزار خواهد شد.

شاگردان فرشاد پیوس در مسیر آماده سازی حضور در لیگ دسته دوم، تاکنون دو دیدار برابر تیم‌های لیگ برتری پیکان و نساجی برگزار کردند و اکنون در آخرین مصاف تدارکاتی پیش فصل خود برابر فینالیست لیگ قهرمانان آسیا قرار خواهند گرفت. 

فرشاد پیوس سرمربی ویستاتوربین که در فصل گذشته موفق به صعود با چوکای تالش به لیگ دسته اول شده، در این فصل هدایت ویستاتوربین را برعهده گرفته و امیدوار است در کارنامه خود یک صعود دیگر را به ثبت برساند. بازیکنان ویستاتوربین که در دیدارهای تدارکاتی نمایش موفقی از خود به جا گذاشته‌اند، اکنون برابر فینالیست لیگ قهرمانان آسیا نیز امیدوار به ارائه نمایشی قابل قبول در مسیر آماده سازی حضور در لیگ دسته دوم هستند.

پرسپولیس روز 29 آذر ماه در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده فینالیست از منطقه غرب آسیا حاضر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز