خبرگزاری کار ایران

ادیبی: سپاهان همچنان نیاز به زمان و حمایت دارد/ بازی سایپا می‌تواند شروع موفقیت‌های آینده باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۱۸۵

عملکرد سپاهان باعث شده اصفهانی‌ها به آینده این تیم امیدوار شوند.

به گزارش ایلنا، احسان ادیبی، پیشکسوت سپاهان در خصوص نتایج این تیم اظهار داشت: از دیدگاه من سپاهان لیگ را خوب شروع نکرد و این یک امر طبیعی بود چرا که به هرجهت در اولین بازی‌های لیگ برتر مربیان جدید زمان می‌خواهندد تا اهداف تاکتیکی خودشان را به کرسی بنشانند و از طرفی نویدکیا هم کسی است که سابقه مربیگری در این سطح را نداشته و از این روی زمان می‌بیرد تا تفکراتش با تیم هماهنگ شود.

وی افزود: گرچه دو دیدار گذشته با برد سپری شده است اما من احساس میکنم سپاهان به هماهنگی کامل نرسیده و قطعاً میتواند خیلی بهتر از  این ظاهر شود چرا که این تیم نفرات خوبی در اختیار دارد و یک روال هماهنگی از بازیکن به مربی از مربی به مدیریت باشگاه و از مدیریت باشگاه به مدیران کارخانه باعث شده در سایه حمایت هواداران این تعامل و پشتیبانی نتیجه خوبی به بار آورد و سپاهان بتواند در مجموع به اهداف مد نظرش نزدیک شود.

بازیکن سابق سپاهان در ادامه گفت: سپاهان بازی به بازی بهتر خواهد شد با توجه به پتانسیل موجود در این باشگاه و دیدگاه مربی جدید روز به روز سپاهان بهتری را خواهیم دید و این امر فقط در آرامش و زمان به دست خواهد آمد. البته با توجه به محبوبیت نویدکیا این روزهای خوب تا کنون برای سپاهان اتفاق افتاده است و فکر می‌کنم ادامه دار هم خواهد بود، از طرفی باشگاه هم به این مربی اعتماد کرده و این همراهی در ادامه مسیر که قطعا راه سختی خواهد بود می‌توانم مثمر ثمر باشد.

ادیبی در مورد بازی پیش رو مقابل سایپا گفت:  سپاهان در مقابل سایپایی به میدان میرود که از دید گاه من حریف دشواری است، تیمی جوان و با انگیزه که این جوانی و انگیزه باعث بالا رفتن پتانسیل آنها شده است. سایپا از تیم‌های بازیکن ساز لیگ به حساب می‌آید، این تیم را جوانانی که شاید نام مطرحی نداشته باشند ولی از بهترین‌های لیگ به حساب می‌آیند در کنار بازیکنان با تجربه مثل حسین ماهینی،  محسن مسلمان، صادق بارانی و... تشکیل داده‌اند که شاکله‌ی خوبی برای این تیم به وجود آورده‌اند.

ادیبی در ادامه اظهار داشت: از دید من سایپا به مراتب از تراکتور قوی‌تر و خطرناک تر است، از طرفی حضور مسلمان که جز بازیکنان تاثیر گذار این روزهای سایپا است و به علت سبک بازی این تیم کارایی بهتری خواهد داشت، می‌تواند با انکیزه بالایی مقابل سپاهان پا به توپ شود، در کل شاید این بازی برای سپاهان پل ارتباطی با موفقیت‌های آینده تیم در لیگ برتر باشد و سپاهان با نتیجه گرفتن در این دیدار می‌تواند آماده مقابله با هر رقیبی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز