خبرگزاری کار ایران

محمد نوازی:

بازی مقابل پرسپولیس یک فینال است/ فرجی و قاسمی نژاد را در اختیار نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۰۷۵

محمد نوازی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با پرسپولیس حاضر شد.

به گزارش ایلنا، تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و شهرخودرو مشهد فردا دوشنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

نشست خبری این بازی امروز یکشنبه برگزار شد و سرمربیان دو تیم به تشریح شرایط بازیکنان خود پرداختند.

البته در تیم شهرخودرو محمد نوازی به جای سیدمهدی رحمتی که مدرک مربیگری ندارد، در نشست خبری حاضر شد.

نوازی گفت: تمام بازی های لیگ برای شهرخودرو سخت است و مقابل پرسپولیس هم که فینالیست است بازی کردن در تهران دشوار است. تیم ما شرایط خوبی دارد هرچند در سه بازی گذشته بازیکنان را کامل در اختیار نداشتیم و چند بازیکن مصدوم داشتند. اما به بازیکنان خود اطمینان داریم. ان شاءالله فردا بازی خوبی انجام بدهیم و با سه امتیاز بازی را ترک کنیم.

وی درباره اینکه گفته می شود خط حمله پرسپولیس قدرت زیادی ندارد، گفت: شانس در فوتبال خیلی دخیل است. بعضی مواقع ساده ترین توپها هم از دست می رود. قشنگی فوتبال به این لحظات است.

مربی شهرخودرو ادامه داد: در بازی قبلی حق ما پنالتی در دقیقه ۹۳ نبود ولی داور تصمیمش را گرفته بود و هرچه اعتراض هم کنیم تصمیم عوض نمی شود.

نوازی تصریح کرد: بازی سختی با پرسپولیس داریم. فرقی نمی کند کجا باشیم. شرایط فوتبال برای همه یکسان است و هر تیمی انسجام داشته باشد و از موقعیت هایش استفاده کند، نتیجه می گیرد.

وی تاکید کرد که در غیاب مهدی رحمتی به دلیل محرومیت، هدایت تیم را از کنار زمین بر عهده خواهد داشت. وی گفت: بگومگوی کوچکی بین رحمتی و داور در بازی قبل رخ داد و داور هم تصمیم گرفت او را اخراج کند.

مربی شهرخودرو با اشاره به مصدومیت بازیکنان این تیم گفت: همسترینگ قاسمی نژاد هنوز مشکل دارد و تا این لحظه که به بازی نمی رسد. فرشاد فرجی هم مصدوم است. در سه بازی گذشته تیم خود را کامل در اختیار نداشته ایم و ان شاءالله از این به بعد تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز