خبرگزاری کار ایران

غفاری: وزارت ورزش از حق خود گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۵۴۳

رئیس هیات فوتبال مرکزی گفت: وزارت ورزش برای سر و سامان گرفتن فدراسیون فوتبال گذشت.

به گزارش ایلنا، محمدرضا غفاری درباره برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال به شکل آنلاین و تصویب اساسنامه جدید اظهار داشت: ابتدا شهادت دکتر محسن فخری زاده را تسلیت می گویم. مجمع خوبی بود و از روز گذشته کارمان را برای بررسی  سامانه مربوط به حضور اعضا در مجمع به شکل آنلاین شروع کردیم. همه با احساس مسئولیت بالا نسبت به اساسنامه در این مجمع عالی شرکت کردند.

وی افزود: در تدوین اساسنامه وزارت ورزش و جوانان هم دخیل بود و از حقی که در گذشته  برای خودش قائل بود برای سر و سامان گرفتن فوتبال مملکت و طی کردن راه استقلال خود را با توجه به قوانین و مقررات داخلی گذشت.

رئیس هیات فوتبال مرکزی ادامه داد: اعضای مجمع بسیار مسئولانه شرکت کرده بودند و هیچ یک از فرم ها سفید امضاء نبود. همه آنها درباره موارد مختلاف اساسنامه اظهارنظر کرده بودند و این اساسنامه با رای بالایی به تصویب رسید. نمایندگان فیفا و AFC هم در این مجمع آنلاین نظارت داشتند.

غفاری خاطرنشان کرد: باید از اهالی رسانه، مدیران فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، مهدی تاج، وزیر ورزش و معاونانش، مسئولان باشگاه ها، اعضای هیات رئیسه، کمیته حقوقی و تدوین مقررات که در تدوین این اساسنامه نقش داشتند، تشکر کنم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز