خبرگزاری کار ایران

مرزبان: تراکتور از بحران خارج می‌شود / حفظ نتیجه از گل زدن مهم‌تر بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۰۲۰

مربی تیم سپاهان اصفهان در نشست خبری پس از بازی مقابل تراکتور شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از دیدار مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: تیم ها در ایران به خاطر دشواری های کرونا، نتوانستند خودشان را آنطور که می‌خواستند آماده کنند. به همین خاطر برای هر دو تیم شرایط سختی بود و هر دو تیم تحت فشار بودیم اما خوشحالم که ما 3 امتیاز را توانستیم بگیریم. تراکتور تیم خوبی بود و کیفیت بالایی را از خود نشان داد و مطمئنم باتوجه به این بازی، در ادامه کار آینده بهتری را خواهد داشت.

او ادامه داد: برای ما به عنوان سپاهان به عنوان یکی از پرتاریخ ترین تیم های ایران، مسئله این بود که بتوانیم به شرایط آرمانی خودمان برگردیم چون این تیم فصل گذشته بحران های زیادی داشت و حتی نتوانست سهمیه آسیا بگیرد و تغییرات بزرگی هم همه جا انجام شد. باید تبریک بزرگ را به محرم نویدکیا بگوییم که با شخصیت بزرگ، تیم را به آرامش برگرداند. بودن شخصیت بزرگی چون آقای ساکت هم به ما کمک کرد. تیم ما قوی تر می‌شود و فوتبالیست های ما بهتر می‌شوند. به بازیکنان تبریک می‌گویم چون با شرافت انسانی بزرگ مبارزه کردند. ما می‌توانستیم در ضد حملات گل های بیشتری بزنیم اما برد برای ما اهمیت بیشتری داشت. تراکتور باتوجه به کیفیت فوتبالی، فردی و کادرفنی اش، قطعا می‌تواند از بحران خارج شود.

مرزبان درباره مسئولیتش در تیم سپاهان گفت: من مسئولیتم اینطور است که آنالیز بازی ها را من انجام می‌دهم و خوشحالم که با پرس از جلو، اجازه خلق موقعیت خاصی را به حریف ندادیم. این مسئله مثبتی برای تیم ما بود. ما دو سه مهاجمی که در خط حمله اضافه کرده بودیم، بر اساس معیارهای فوتبالی بود چون می‌دانستیم این تیم با سه مدافع بازی می‌کند. ما سعی کردیم در خط اول، تراکتور را تحت فشار بگذاریم تا فقط با توپ های بلند بازی کنند و ریسکی بازی کنند که بیشترین توپ ها را هم ما گرفتیم.

او در خصوص نتیجه بازی اضافه کرد: وقتی در زمین حریف 1-0 جلو هستید و تراکتور هم ریسک زیادی انجام داد، به همین خاطر اتوماتیک تیم ما عقب می‌نشست. ما بازی مالکانه انجام دادیم و توانستیم شانس های خوبی را درست کنیم و این به واقعیت فوتبال برمی‌گردد. برای همه مردم ایران آرزوی سعادت دارم و امیدوارم بتوانیم از این مرز رد شویم. امیدوارم بتوانیم احساسی که داریم را نسبت به هم نشان دهیم و ثابت کنیم مردم بزرگی هستیم و باید متحد بمانیم تا از این بیماری رد شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز