خبرگزاری کار ایران

استفاده عجیب از تکنولوژی بدون زیرساخت؛

ورود مخفیانه VAR به لیگ برتر در بازی پیکان - ذوب آهن (ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۷۶۴

در بازی پیکان مقابل ذوب آهن وقتی داور با اعتراض شدید تیم اصفهانی بابت اعلام ضربه پنالتی روبرو شد تصمیم عجیبی گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار امروز پیکان مقابل ذوب آهن تحت تاثیر اتفاقات داوری دو دیدار قبلی سبزپوشان اصفهانی بود و در این شرایط که ذوبی‌ها نسبت به متضرر شدن از تصمیمات داور مسابقه در دیدار با فولاد و ماشین سازی معترض بودند، بازهم داوری بدون حرف و حدیثی را در دیدار سوم خود تجربه نکردند و اعتراض بازیکنان و عوامل این تیم منجر به تصمیم عجیب داور بازی شد که از سوتی که زد هم عجیب تر بود.

در دقیقه 81 بازی پاس فرزاد حاتمی با ضربه سر در محوطه جریمه ذوب‌آهن را حسین پورامینی در حالی به توپ ضربه زد که بدون برخورد با عبدالله حسینی مدافع ذوب‌آهن، خود را روی زمین انداخت تا مهدوی در تصمیمی بحث‌برانگیز اعلام پنالتی کند ولی این داور دو دقیقه پس از آن در اقدامی عجیب‌تر تصمیم به لغو پنالتی گرفت.

اعتراض شدید ذوبی‌ها به اعلام پنالتی از سوی داور مسابقه باعث شد سید رضا مهدوی به بازبینی صحنه از طریق دوربین ضبط بازی بپردازد و پس از بازبینی صحنه در تصمیم خودش تجدید نظر کند و پنالتی را لغو کند.

این اتفاق برای اولین بار در فوتبال ایران رخ داده است و به نوعی استفاده غیر مستقیم از تکنولوژی VAR در ایران محسوب می‌شود که هنوز زیرساخت‌هایش وارد کشور نشده‌اند.

باید دید تصمیم داور مسابقه از لحاظ قانونی چه شرایطی دارد و اینکه آیا او حق چنین اقدامی داشته است یا نه.

حجم ویدیو: ۳.۲۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز