خبرگزاری کار ایران

زیان هنگفت اروند به داماش و بالعکس/ هبه سهمیه لیگ دویی به رشت!

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۸۴۴

داستان اروند و داماش مربوط به امروز و دیروز نیست و کش مکش‌های بین این دو باشگاه همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از آنکه داماش در بازی با نیرو زمینی نتوانست به لیگ یک صعود کند، امتیاز لیگ یکی کارون اروند خرمشهر به داماش داده شد و بدون آنکه مبلغی بابت این انتقال جا به جا شود، تیم در اختیار استان گیلان قرار گرفت تا داماش در لیگ یک و اروند در لیگ دو حضور یابد.

همه چیز به خوشی پیش رفت و باشگاه داماش متعهد شده بود تا بدهی هنگفت باشگاه اروند را به بازیکنان و کادرفنی سابقش تسویه کند که چنین اتفاقی نیز رخ نداد تا باشگاه اروند که در کوران مسابقات لیگ دو بود، به دلیل مشکلات عدیده مالی از لیگ دو انصراف دهد و مستقیما به لیگ استان سقوط کند.

داماش نیز پس از سپری کردن هفته‌های پر التهاب، موفق شد در لیگ یک ماندگار شود تا اینکه باشگاه اروند خواستار بازگشت این تیم به خرمشهر و فروش آن به خریداران جدید شد. این درخواست باشگاه اروند مورد قبول فدراسیون فوتبال قرار گرفت و اروند سهمیه لیگ یکی خود را به خیبر خرم آباد فروخت تا داماش در حسرت لیگ یکی ماندن باقی بماند.

اکنون که این سهمیه به اروند پس داده شده، باشگاه داماش نیز خواستار سهمیه خود در لیگ دو است. سهمیه‌ای که با سهل انگاری مسئولین باشگاه اروند به لیگ استان سقوط کرده و ارزش تقریبی سهمیه این تیم به چند میلیون تومان نیز نمی‌رسد! با این وجود شنیده می‌شود که مسئولین سیاسی و ورزشی دو استان گیلان و خوزستان در تلاش برای هبه کردن سهمیه لیگ دویی به باشگاه داماش هستند تا همه چیز با خیر و خوشی خاتمه یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز