خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت پرونده کالدرون و برنامه پرسپولیس برای فینال آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۶۳۲

مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده سرمربی سابق این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر علی حسینی، در خصوص پرونده کالدرون و دستیارانش اظهار داشت: در مورد پرونده کالدرون و دستیارانش طی بررسی‌هایی که انجام دادیم تصمیم بر این شد که با توجه به هزینه بالای شکایت به CAS پرونده اینیگیو، یکی از دستیاران کالدرون از دستور کار خارج و با خود او توافق شود ولی در مورد کالدرون و دیگر دستیارش خواکین پرونده به CAS ارجاع شده و مشغول پیگیری هستیم و مرتباً با دادگاه حکمیت ورزش مکاتبه داریم. قاضی پرونده مشخص شده و جلسه استماع برگزار خواهد شد. روند رسیدگی به پرونده‌ها در CAS زمان بر است و منتظر هستیم.

وی در مورد برنامه ریزی برای حضور پرسپولیس در فینال آسیا هم گفت: طبق معمول کار گروهی برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا تشکیل داد و با مدیریت آقای شکوری و زیر نظر آقای پیروانی کارها پیش می‌رود. شرح وظایف را نوشته ایم و کارها روی روال پیش می‌رود، ما روز گذشته لیست تقاضای ویزا را ارسال کردیم برای فدراسیون که متشکل از کادرفنی، اعضای هیئت مدیره و بازیکنان بود. مسئله حباب پزشکی وجود دارد؛ هتل، زمین تمرین و زمین مسابقه و اعضای تیم حق ندارند از این سه حباب خارج شوند و در قرنطینه خواهند بود.

مسئول روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده شجاع خلیل زاده و عیسی آل کثیر توضیح داد: من در پرونده شجاع خلیل زاده نیستم، برای آل کثیر درخواست گراندز حکم کردیم و می‌توانیم در دادگاه عالی ورزش استینافمان را ثبت کنیم. ما این را گرفتیم و تقدیم کمیته حقوقی کردیم، در حال مطالعه هستند و لایحه ای را خواهند نوشت و ما طبق قانون فرصت 21 روزه و 10 روزه خواهیم داشت تا با ثبت هزینه دادرسی، به استیناف ببریم.

علی‌حسینی در پایان در مورد امکان استفاده از مهدی‌خانی در بازی‌ها گفت: چه در غرب آسیا و چه در شرق آسیا؛ سه پنجره برای ثبت قرارداد وجود دارد. دوره اول برای پلی آف است و دوره های بعدی را هم استفاده کردیم و متاسفانه امکان اضافه کردن بازیکن وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز