خبرگزاری کار ایران

حسین بادامکی:

من با تارتار هم بازی بودم/ فکر میکنم دوست داشتند تا پیروزی را به هر طریقی کسب کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۴۴۱

سرپرست شهرخودرو در خصوص حواشی بازی با پیکان توضیح داد.

به گزارش ایلنا، حسین بادامکی سرپرست شهرخودرو روی خط برنامه فوتبال برتر درباره اتفاقات این بازی گفت: تیم ما شرایط خوبی داشت و بازی را خوب شروع کرد  اما آن بارندگی شدید روی بازی تیم ما تاثیرگذار بود و از روند آرمانی دور کرد.

او افزود: متاسفانه روز یکشنبه اتفاقاتی که افتاد به ضرر ما بود. یکی از آن ها صحنه ای بود که  پنالتی نبود و داور به سود حریف سوت زد. در این صحنه بازیکن ما ایستاده بود و بازیکن پیکان پرید هوا و زمین خورد. متاسفانه اتفاقاتی بعد از گل افتاد که تیم ما را اذیت کرد. شرایط عادی نبود. من با تارتار بازی کرده بودم و با کادرفنی شان آشنا هستم. فکر می کنم آقای تارتار چون  تازه اومده بودند دوست داشتند سه امتیاز را هرجوری هست حفظ کنند. این اتفاقاتی   روی تیم ما تاثیرگذاشت و از طرفی مصدوم هم داشتیم.

بادامکی در ارتباط بابیانیه باشگاه پیکان و صحبت هایی که در مورد دخالت فرهاد حمیداوی در مسایل فنی تیم در زمان بازی مطرح شده گفت: نمی دانم این صحبت ها از کجا نشات می گیرد اما ناجوانمردانه است. آقای حمیداوی مالک باشگاه است و از جیبش هزینه می کند ،طبیعی است که دلش برای باشگاه بسوزد. این حرص و جوش خوردن ها طبیعی است و چنین  صحبت هایی که می شود به روح ورزش آسیب می زند. ایشان حق دارد برای تیمش نگران باشد چراکه دوست دارد تیمش برنده باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز