خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان:

افزایش 250 درصدی مشارکت جامعه کار همدان در جشنواره امتنان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۲۱۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از افزایش ۲۵۰ درصدی تعداد ثبت نام کنندگان جشنواره امتنان (کارگران نخبه، گروه کار و واحد نمونه) در سطح استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، یوسف شعبانی اظهار داشت: کارگران با پشتکار، تخصص و تعهد خود، به ارتقای کیفیت و بهبود فرایندهای تولیدی کمک بزرگی می‌کنند و این جشنواره، فرصتی است برای تقدیر از زحمات کارگران و گروه‌های کار نمونه و شناخت عملکرد برتر آنهاست.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه تعداد ثبت نام کنندگان در این جشنواره رشد بسیار خوبی داشته و از تعداد ۴۲۰ ثبت نام در سال ۱۴۰۱ به تعداد ۱۰۵۸ مورد ثبت نام در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است و شهرستان های تویسرکان، نهاوند، کبودرآهنگ،ملایر و اسدآباد به ترتیب بیشترین شرکت کنندگان را داشته اند.

شعبانی با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش های صنعت، کشاورزی، خدمات و واحدهای نمونه برگزار خواهد شد گفت: تاکنون تعداد ثبت نام کنندگان شامل ۵۸ مورد در بخش کشاورزی، ۵۱۷ مورد در بخش صنعت، ۳۶۶ مورد در بخش خدمات و ۱۱۶ واحد متقاضی انتخاب واحد نمونه در سال ۱۴۰۲ بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به حضور بانوان در این جشنواره افزود: امسال ۲۰۱ نفر از بانوان نیز در این جشنواره ثبت نام کردند.

وی تصریح کرد: جشنواره امتنان همانند سال‌های گذشته با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کاری و واحدهای نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز