خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

مراکز تولیدی به نیروهای متخصص نیاز دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۵۹۷

استاندار همدان، کارگران را مایه‌ مباهات و افتخار جامعه دانست و گفت: اکنون مراکز تولیدی و کارخانجات نیازمند کارگران و نیروهای متخصص است.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با تشکل‌ها و فعالان عرصه‌ کارگری استان اظهار کرد: کارگر و کارفرما دو بال سخت‌کوش تولید و هر دو حائز اهمیت هستند تا تولید محقق شود.

وی ادامه داد: انقلاب‌ اسلامی، انقلاب مستضعفان و کوخ نشینان بود و بر همین اساس از بدو پیروزی انقلاب‌اسلامی، رویکرد احقاق حقوق کارگران در دستور کار قرار گرفت.

استاندار همدان، کارگران و کارفرمایان را ۲ بال سخت‌کوش تولید برشمرد و گفت: اگر سرمایه‌گذاران بدون زمینه کار و فعالیت کارگری و اگر کارگران بدون کارفرما شوند، تولید محقق نمی‌شود.

قاسمی فرزاد افزود: سیاه‌نمایی و تخریب روانی ملت فهیم ایران از اهداف اصلی دشمنان است و از همین رو تبیین اقدامات و دستاوردهای نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: عرصه‌ جهانی به دلیل زیاده‌خواهی مستکبران با چالش روبه‌رو شده و این موضوع فقط در ایران‌اسلامی نیست.

استاندار همدان اظهار کرد: جهش‌ها و حرکات بزرگی در طول تشکیل نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی به رغم چالش‌ها و تحریم‌های ظالمانه شکل گرفته است.

قاسمی‌فرزاد گفت: حضرت امام‌خمینی(ره) و مقام‌معظم‌رهبری (مدظله‌العالی) تلاش کردند کشور را از آسیب‌ها و مشکلات دور نگاه دارند.

۱۴۴ هزار و ۱۴۳ کارگر در بخش کشاورزی، ۱۶۱ هزار و ۵۵۰ کارگر در بخش صنعت و ۲۳۸ هزار و ۲۴۴ نیروی کار در بخش خدمات استان همدان مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز