خبرگزاری کار ایران

دوربین‌های نظارتی و ترافیکی شهر همدان به اینترنت متصل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۸۹۶

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهردار همدان گفت: با اجرای عملیات حفاری فیبرنوری، همه دوربین‌های نظارتی و ترافیکی سطح شهر همدان به اینترنت متصل می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، وحید علی‌ضمیر اظهار کرد: سیاست دولت صدور ۲۰ میلیون پورت در کل کشور است که در فاز اول این پروژه در شهرداری همدان به منظور اجرای شبکه فیزیکی برای اتصال مسیر مرکزی به مرکز فیبر مخابرات، ۸۰ کیلومتر حفاری اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به پیشرفت ۱۰ درصدی این پروژه افزود: عملیات اجرای حفاری فیبرنوری که سال گذشته به علت پاره‌ای از مشکلات متوقف شده بود، مجددا طی هفته گذشته توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی طرف قرارداد شهرداری همدان از سرگرفته شد.

علی‌ضمیر مطرح کرد: استفاده از فناوری‌های نوین، توسعه و ایجاد زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های پیشرفت و توسعه هر کشور است که اجرای فیبرنوری یکی از مهمترین آنها در حوزه مدیریت هوشمند حمل و نقل و ترافیک شهری است و با اتمام این پروژه ضمن اتصال همه دوربین‌های نظارتی و ترافیکی سطح شهر همدان، شهروندان می‌توانند از خدمات اینترنت فیبرنوری در منازل و کسب و کارها نیز بهره‌مند شوند.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار همدان در پایان بیان کرد: فیبرهای نوری به علت قابلیتی که در انتقال امواج الکتریکی دارند، تاحد زیادی جایگزین ارتباطات سیمی مسی در شبکه‌های اصلی جهان شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز