خبرگزاری کار ایران

پرداخت مستمری و تسهیلات به خانواده های همدانی دارای فرزند سه قلو

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۲۰۷

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان همدان اعلام کرد: به خانواده‌های سه قلو و بالاتر بدون محدودیت دهک درآمد و آزمون وسع، خدمات ارائه خواهد شد.

به گزارش ایلنا از همدان، زهره بختیاری با اشاره به اینکه تمامی پرداخت‌های سازمان بهزیستی در راستای حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو براساس بُعد خانوار و تا پایان 6 سالگی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت، به دنبال کمک به خانواده‌های دارای فرزند چندقلو به‌لحاظ اقتصادی و معیشتی هستیم که این نوع کمک می‌تواند به انسجام و روان خانواده کمک کند.

وی ادامه داد: برای خانواده‌هایی که در دهک‌های درآمدی یک تا هفت قرار داشته و فرزندان دو قلو دارند، تا پایان 6 سالگی حمایت درنظر گرفته می‌شود.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان همدان خاطرنشان کرد: خدمات مستمری و پرداخت ماهیانه به خانواده‌های دارای فرزند دوقلو زیر پوشش بهزیستی با شرایط بالا ارائه می‌شود.

بختیاری با بیان اینکه به خانوارهای سه قلو و بالاتر بدون محدودیت دهک درآمد و آزمون وسع خدمات ارائه خواهد شد، اظهار کرد: تأمین شیر خشک کودکان تا یک سالگی است و خدمات مشاوره‌ای، غربالگری و خدمات دیگر نیز در کنار تعلق گرفتن مستمری، به این خانوارها ارائه می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز