خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه سه بندرعباس خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی بوستان شهدای اسلام آباد بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۵۰۴

شهردار منطقه سه بندرعباس از آغاز عملیات اجرایی بوستان شهدای اسلام آباد بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،علی پاسلار زاده با اشاره به محله اسلام آباد بندرعباس و بررسی مکانی که مدت‌ها رها و به نیزار تبدیل شده بود، اظهار کرد: این اراضی که در حوالی محله اسلام آباد واقع شده و سالیان سال بی‌بهره مانده بود، نارضایتی اهالی را در پی داشت و عده ای برای بدست آوردن این زمین ها تصرفاتی انجام داده بودند که برای جلوگیری از این اقدامات و استفاده عموم و عادلانه ساکنان این محله، تصمیم بر این شد که در این مکان بوستانی احداث کنیم تا محلی برای تفریح و نشاط اجتماعی شهروندان فراهم شود. 

وی افزود: این مکان با وجود اینکه در اختیار شهرداری نبود و متعلق به اداره راه و شهرسازی بوده که تبدیل به لجن زار و نیزار شده بود و برخی افراد هم آن را تصرف می کردند، با پیگیری های انجام شده توسط شهرداری بندرعباس این زمین برای احداث بوستان محله ای طی صورتجلسه ای در اختیار شهرداری قرار گرفت که تبدیل به فضای تفریحی شود.

پاسلار زاده ادامه داد: کار پاکسازی و تسطیح خاک این اراضی و پر کردن لجن زار به وسیله ماشین آلات آغاز شده است و طی چند روز آینده با حاضر شدن طرح بوستان و کارشناسی های لازم، شهرداری منطقه سه ساخت فضای سبز و بوستان این مکان را آغاز می کند.

این مقام مسئول عنوان کرد: در راستای محرومیت زدایی محلات حاشیه ای و کم برخوردار، این اقدام در دستور کار قرار دارد و تا حد امکان به درخواست های شهروندان که در حیطه وظایف شهرداری باشد رسیدگی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز