خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز کارگر صورت گرفت؛

آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۵۱۱

به مناسبت روز کارگر با حضور احمد مرادی نماینده مردم در مجلس، اعضای شورای شهر، شهردار و خبرنگاران مراسم تجلیل از کارگران در سالن ورزشی فجر به میزبانی شهرداری بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، شهردار بندرعباس در این مراسم ضمن گرامیداشت روز کارگر گفت: پرداخت حقوق کارگران را در اولویت کار قرار داده‌ایم بطوریکه تا حقوق کارگران پرداخت نشود مدیران و کارمندان شهرداری حقوق نمی گیرند. 

مهدی نوبانی، با بیان اینکه طرح طبقه بندی مشاغل برای کارگران آماده شده است، افزود: شورای شهر بندرعباس مبلغ یک میلیون تومان پاداش بمناسبت روز کار و کارگر برای کارگران شهرداری در نظر گرفته است. 

نوبانی، عنوان کرد: تمام مزایایی که به کارمندان رسمی و قراردادی شهرداری تعلق می گیرد برای کارگران شرکتی نیز لحاظ می شود و همچنین بیمه کارگران به روز شده است. 

وی با بیان اینکه شهرداری بندرعباس با قدرت و انگیزه به سمت آبادانی شهر پیش می‌رود و بزودی شاهد افتتاح و کلنگ زنی در هر هفته 2 پروژه هستیم، بیان داشت: اگر امروز فضای سبز بندرعباس سبب شده حال دل مردم خوب باشد به‌واسطه حضور کارگران زحمتکش است که با آماده سازی بستر مناسب برای زیبایی و نظافت شهری موجب رضایت مندی مردم شده است. 

ساخت 10 پارک در شهر بندرعباس

شهردار بندرعباس، یادآور شد: ۱۰ پارک بزرگ به شهروندان شهر بندرعباس هدیه کردیم که کارگران کار نظافت و نگهداری فضای سبز آن را بر عهده دارند. 

نوبانی، تصریح کرد: جهت رفع گره ترافیکی سه پُل با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد در دست احداث داریم و در همین راستا اولین پُل پیامبر اعظم به سمت رجایی تا پایان سال افتتاح خواهد.  

شهردار بندرعباس، اظهار داشت: برای آشنایی بهتر کارگران دوره‌های آموزشی مختلف در تمامی حوزه تخصصی شهرداری برای آنها برگزار شده است. 

برنامه های متنوعی از جمله اجرای گروه های موسیقی بومی – محلی، برگزاری مسابقه، اجرای شوی طنز، تقلید صدا و تجلیل از کارگران از جمله برنامه های دیشب در این مراسم بودند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز