خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ارجاع 125 پرونده تخلف کم‌فروشی و گران‌فروشی در استان مرکزی به تعزیرات

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۲۳۲

معاون بازرسی و نظارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از ارجاع 125پرونده تخلف کم فروشی و گرانفروشی طی 2441 مورد بازرسی از مراکز عرضه به تعزیرات حکومتی استان خبر داد .

محمد جواد قربانیان در گفت وگو با ایلنا با اعلام این خبر گفت : از ابتدای اسفند طرح نظارت و بازرسی نوروزی در سطح استان آغاز شد که تا 15 فروردین 2 هزار و 441 مورد بازرسی صورت گرفت .

وی بازرسی های انجام شده را توسط 45 اکیپ بازرسی اعلام کرد و افزود : در بازرسی های انجام شده 1205 مورد بازرسی از مراکز عرضه میوه و تره بار و 566 مورد از شیرینی فروشی و عرضه آجیل و خشکبار صورت گرفت که در این بازرسی ها 32 پرونده میوه و تره بار و 19 پرونده شیرینی و خشکبار به عنوان تخلف تشکیل شد .

قربانیان 123 مورد بازرسی از مراکز حمل و نقل بین شهری و آژانس ها ، 173 بازرسی از واحدهای اقامتی و رستوران ها همچنین بازرسی از 1254 فروشگاه پوشاک و کیف و کفش را در ردیف نظارت گشت نوروزی امسال برشمرد و گفت: در این بازرسی ها به ترتیب 7 پرونده مراکز حمل ونقل و 15 پرونده واحدهای اقامتی و 234 پرونده تخلف گرانفروشی پوشاک و منسوجات تشکیل و به اداره تعزیرات برای رسیدگی ارجاع شده است .

معاون بازرسی و نظارت داخلی صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی 1346 مورد بازرسی از خدمات عمومی با تشکیل 79 پرونده و 2882 مورد بازرسی های متفرقه با 81 پرونده را از دیگر اقدامات اکیپ‌های بازرسی در 45 روز فعالیت بسیج بازرسی این اداره کل در نوروز امسال اعلام کرد و گفت : کم فروشی و گرانفروشی بیشترین موارد تخلف بوده که به تشکیل پرونده انجامیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز