خبرگزاری کار ایران

آتش نشانی اراک:

علت فوت سه کارگر اراکی، در دست بررسی است

کد خبر : ۲۰۹۹۳۰

در ساعت۱۵.۵۸ دقیقه روز دوشنبه به مرکز اورژانس اراک گزارش شد که در یک آپارتمان در حال ساخت در کمربندی جنوبی اراک(نزدیک ترمینال) حادثه سقوط بالابر از طبقه شانزدهم به وقوع پیوسته است که سه نفر در آن بوده‌اند و وضعیت مصدومین بسیار وخیم گزارش شد.

بر اثر سقوط بالابر در ساختمان در حال ساخت در شهرستان اراک سه کارگر جوان، در دم جان باختند.

به گزارش ایلنا از اراک، فرجی، رئیس روابط عمومی آتش نشانی شهرستان اراک گفت: این حادثه بعدازظهر روز دوشنبه به وقوع پیوسته و محل حادثه یک مجتمع در حال ساخت با نام بهاران واقع در پشت هتل امیر کبیر شهر اراک بوده است.

او افزود: محل حادثه یک مجتمع مسکونی نیمه ساز بود که در یکی از بلوک‌های آن بالابر به علت نامعلوم از طبقه سیزدهم سقوط کرده که متاسفانه سه کارگر جوان که در داخل آن بودند همراه بالابر به چاهک ساختمان سقوط کرده بودند. آتش نشانان بلافاصله با تجهیزات لازم اقدام به ایمن سازی کامل محل کرده و پس از تثبیت کردن بالابر، هر سه نفر را از محل خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

به گفته فرجی، فوت در دم این کارگران از سوی نیروهای اورژانس تایید شده و علت بروز این حادثه توسط کار‌شناسان سازمان در دست بررسی است.

قنبر فراهانی، رئیس مرکز مدیریت حوادثو فوریت‌های پزشکی استان مرکزی، نیز در گفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: در ساعت۱۵.۵۸ دقیقه روز دوشنبه به مرکز اورژانس اراک گزارش شد که در یک آپارتمان در حال ساخت در کمربندی جنوبی اراک(نزدیک ترمینال) حادثه سقوط بالابر از طبقه شانزدهم به وقوع پیوسته است که سه نفر در آن بوده‌اند و وضعیت مصدومین بسیار وخیم گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله دو واحد امدادی اورژاس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند که اولین آمبولانس در کمتر از ۳ دقیقه نیروهای امدادی خود را به محل حادثه رساندند اما بعد از رسیدن به محل، متأسفانه مشاهده کردند، هر سه نفر که داخل بالابر بوده‌اند به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست داده‌ و فاقد اندیکاسیون احیای قلبی و ریوی بودند.

تلاش خبرنگار ما برای گفتگو با پیمانکار ساختمان و بازرس کار تا این لحظه به ثمر نرسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز