خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دامپزشکی استان خبر داد؛

افزایش 100 درصدی صادرات محصولات لبنی استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۲۶۰

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی با بیان اینکه صادرات محصولات لبنی از این استان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد افزایش یافت، گفت: در این بازه زمانی 66 تن محصولات لبنی به خارج از کشور صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی داشته‌ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد فتاحی افزود: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون 157 هزار و 649 قطعه آبزیان زینتی به خارج از کشور صادر شد که صادرات این محصولات نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 29.3 درصد افزایش یافته‌ است.

وی به دیگر محصولات صادراتی استان مرکزی در سال جاری اشاره کرده و ادامه داد: در این بازه زمانی و با نظارت اداره‌کل دامپزشکی استان مرکزی 1103 تن خوراک و مکمل آبزیان، 52 تن پودر گوشت و 91 تن آلایش مرغی نیز به خارج از کشور صادر شده‌ است.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون با نظارت این اداره‌کل 88 هزار قطعه پولت تخم‌گذار به خارج از کشور صادر شد که صادرات این محصولات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد افزایش یافته‌ است.

فتاحی تصریح کرد: در این بازه زمانی و با نظارت اداره‌کل دامپزشکی استان مرکزی 675 تن تخم مرغ خوراکی در قالب 27 محموله به خارج از کشور صادر شد که صادرات این محصولات نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 برابر افزایش یافته‌ است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز